nyc city proof twistable perfecting lip primer

 
Het liefst wil je natuurlijk dat wanneer je je lipstick heb aangebracht, deze lang blijft zitten.
En dan is een lip primer een uitkomst.
NYC heeft de city proof twistable perfecting lip primer in hun assortiment.
En ik was wel benieuwd of deze er ook daadwerkelijk voor zou zorgen dat mijn lipstick langer blijft zitten.


De lip primer zit in een handige stick waardoor je de primer makkelijk en snel kan aanbrengen.
Daarnaast is het stukken hygiënischer dan een primer in een potje.
De huls ziet er mooi strak en basic uit.
Zou ook zo bij het schap van een luxere merk vandaan kunnen komen. 

 
Nog een voordeel van deze lip primer is dat je de punt nooit hoeft te slijpen.
Is de punt op, dan draai je eenvoudig aan het uiteinde van de huls en komt er weer een nieuw deel van de lip primer.
Erg handig.

 
 De lip primer heeft een lichte roze glanzende kleur.
Ik had eerder bij een lip primer een transparante kleur verwacht.
De primer is ook vrij creamy, terwijl een wat stroevere primer beter als basis zou werken.
En dit merk ik ook wanneer ik deze lip primer onder lipstick gebruik.
De lip primer is net te creamy om de lipstick goed te laten zitten.

Mijn conclusie is dat het een prima lipbalm is met weinig geur, maar als lip primer scoort deze bij mij toch minder goed.
Mijn lipstick pakt er niet zo goed op en blijft er niet langer door zitten.
Wel jammer.
Prijs: €3,99












Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?