Essence LE Happy Girls Are Pretty

 
Aan het weer is het nu echt te merken, het is herfst.
En in de herfst komen veel merken met een najaarscollectie.
Ook Essence heeft zoals elk jaar een herfst collectie, ook nu weer.
De collectie is geinspireerd op gebreide truien wat terug te zien is in de producten.
Van de collectie Happy Girls Are Pretty kocht in twee sheer lipbalms en de blush.

 
De collectie bevat een blush die er erg mooi uitziet.
Een schattig hartje in een gebreid patroontje.
Deze blush heeft de leuke naam ''you sweeten my day!''
Hoewel de blush er erg mooi uitziet, komt er jammer genoeg heel weinig pigment en kleur van de blush af.
Ik heb dan ook geen goede foto kunnen maken van de swatsch en ik wilde jullie een foto besparen waar je met een vergrootglas naar de kleur moet gaan zoeken.
Deze is erg licht met een lichte glans.
Jammer, ik had toch meer kleur verwacht.
De blush ziet er zo mooi uit en dan is de pigmentatie toch wel echt een tegenvaller.
Ik kan jullie de blush dus niet aanraden om te kopen.
€2,99

De sheer lipbalms zijn daarentegen een ander verhaal, vooral de donkerste van de twee.
De verpakking ziet er leuk uit, deze heeft de kleur van de lipbalm en is dus makkelijk terug te vinden in je stash.
Er staat dan wel sheer op de huls, maar de kleur is goed te zien.
Ik zou dit dan ook zeker de noemer lipstick geven.

De eerste kleur is tevens ook de lichtste kleur in ''pretty you!''
Een zachte oudroze kleur die prima dekt.
 

De tweede kleur is donkerder en is meer een roodroze kleur in '' live, laugh, love and repeat''.

Beide lipsticks zijn wel sheer te noemen, maar dekken toch nog goed.
Prima lipsticks/lipbalms voor de prijs van €2,39.
En deze kan ik dus zeker wel aanraden.
Ze blijven redelijk lang zitten en bijwerken is zo gedaan.

De blush is geen aanrader, maar de lipsticks/lipbalms daarentegen kan ik zeker wel aanraden!


















Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?