Kennen jullie mijn blog The Herbal Living al?

Vandaag een jaar geleden begon ik met mijn blog The Herbal Living.
Deze bestaat vandaag precies een jaar!!
Toch wel een klein hoeraatje waard, vind ik zo.
Vandaag vertel ik meer over The Herbal Living.
Want kennen jullie deze blog al van mij?









 

Een hele tijd geleden heb ik het weleens gehad over The Herbal Living.
Alleen heette deze toen nog Het Kruidentuintje.
De naam veranderde ik een paar maanden later in The Herbal Living.
Dit vind ik beter klinken en heeft ook een praktische kant, want met een engelse blognaam heb je meer bereik merkte ik.

The Herbal Living begon ik toen ik begon met een studie Natuurlijke Geneeswijze.
Ik wilde met meer mensen delen wat ik leerde in mijn lessen en ook meer mensen kunnen vertellen over de geneeskrachtige waarde die kruiden hebben.
Inmiddels ben ik afgestudeerd in Natuurlijke Geneeswijze en is dit onderwerp van het begin af aan ook mijn passie geweest om over te schrijven op mijn blog.
Naast de artikelen met onderwerpen die hun oorsprong vinden in Natuurlijke Geneeswijzen, schrijf ik er ook over persoonlijke dingen en onderwerpen die mij bezig houden.
Ook schrijf ik over onderwerpen die zelfs tegenwoordig nog in de taboe sfeer zitten, zoals wicca.
Ik wil gewoon veel dingen bespreekbaar maken en geef ongezouten mijn mening over de onderwerpen.
Ben blij dat ik een jaar geleden begonnen ben met The Herbal Living!

Op naar nog vele jaren The Herbal Living!!

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?