Mijn quote tegeltjes

Quotes vind ik altijd erg inspirerend en soms zijn deze ook motiverend.
Ik ben echt iemand die gek is op quotes.
Misschien dat sommige dit een cliché vinden, maar waarom zou iets per se cliché zijn als andere dit een cliché vinden? 
Hoop dat je mij nog kan volgen, maar ik vindt gewoon dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij leuk vindt.
Zonder zich te laten beïnvloeden door de mening van anderen.

Zelf heb ik in mijn kamer verschillende quote bordjes/tegeltjes hangen.
Kijk mee naar mijn collectie!
Veel van de quote bordjes/ tegeltjes die ik heb komen van de Action.
De meeste heb ik zelf gekocht, maar ik heb er ook een aantal gekregen.

 
Dit bord en de volgende komen beide van de Action.
De bovenkant is met een uitgesneden woord en daaronder de rest van de tekst.
''Love makes the world go round''
 
 
''Happy, Happiness is a way of life''

 
Ik heb dit kleine hartje aan een spijkertje voor mijn raam hangen.
''There is one place I love to be most That place is my home because home is where I am with you.''
Deze kreeg ik van mijn moeder, echt zo lief!! 

 
Dit vindt ik zelf ook een mooie qoute, deze staat op een groot roze hart die je door een touwtje op kan hangen.
''Where life begin and love never ends''
Het leven begint altijd op een vast moment, maar liefde eindigt nooit!
 
 
Boven op mijn raamkozijn, eigenlijk meer in mijn raamkozijn, heb ik nog de losse letters ''love'' staan en aan weerszijde daarvan twee grote roze hartjes met tekst erop.
De losse letters heb ik ook nog in '' I <3 you'' staan, die ik net als de ''love'' ook van mijn moeder kreeg.
 
 
Op het rechter hart staat ''Live Laugh Love''.
 
 
En op het linker hart ''There's no place like home''.

Zoals je kan zien heb ik voornamelijk veel qoutes op hartjes staan.
Dit vind ik altijd zo'n leuke combinatie.
 
 
Deze kocht ik ook bij de Action en zijn wat meer basic, maar toch ook weer met hartjes al is het niet de vorm.
''Love, Love makes a house a home''
 
 
En een met de tekst ''Home, home is where the heart is''.
Thuis is waar je hart is.
Een qoute die echt waar is, want je kan wel ergens zijn maar dan hoef je je er nog niet op je plek te voelen.
En meestal zal je het dan ook niet gaan zien als thuis.
 
 
Deze kreeg ik van mijn oma, met de tekst ''Liefde is kijken met de ogen van je hart''.
Heel mooi en mij ook een erg dierbaar tegeltje.

Ook heb ik nog een keer een magneet waarop bonbons staan gehad met een qoute, maar deze ben ik vergeten op de foto te zetten. 
Deze kreeg ik overigens van mijn vader.
''Vrienden zijn als lekkere bonbons: het draait om de binnenkant'' 


Wat vindt jij van qoutes? Cliché of gewoon iets wat je leuk vindt?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?