Catrice Limited Edition It Pieces Collectie

Catrice 14
Catrice brengt de It Pieces collectie uit.
Deze collectie bevat een gedeelte van de nieuwe producten voor het komende najaar.
Nu zul je misschien denken dat dit nog lang duurt, maar de collectie komt half Juli in het schap te liggen.
Nog midden in de zomer dus.
Kijk je mee?

Deze collectie bevat alle kleuren die bij de herfst passen en zo van de catwalk komen.
Zo zijn er in deze collectie zachte naturel tinten te vinden, maar ook donkere kleuren.

It Pieces by CATRICE – Deluxe Trio Eyeshadow €4,89
Catrice Deluxe Trio Eyeshadow 010 Antique C'est Tr s Chic
Gebakken trio oogschaduws met een 3d design.
De linker krijgt de naam Antique C’est Trés Chic en de rechter Rose Vintouch.
Vooral degene met de paarse tinten vindt ik erg mooi!


It Pieces by CATRICE – Ultimate Stay Lipstick €4,99
Catrice Ultimate Stay Lipstick 030
Drie verschillende kleuren met een satijn-matte finish in een matte huls. 
Van links naar rechts; Wood You Love Me, Floral Coral en Plum & Base.
Vooral naar de laatstevindt ik er erg mooi en herfstig uitzien.


It Pieces by CATRICE – Multi Matt Blush €3,99
Catrice Multi Matt Blush_opened
Vier matte kleuren die op elkaar zijn afgestemd om te passen bij ieder huidskleur. 
Apart te gebruiken maar natuurlijk ook gemengd. 
 In de kleurnaam La-Lavender.

 
It Pieces by CATRICE – Illuminating Highlighter Pen €3,99
Catr. Illuminating Highlighter Pen
Deze highlighterpen bevat een vloeibare highlighter zilverachtig/roze textuur die zorgt voor een stralende teint en een gezonde zijdezachte glow. 


It Pieces by CATRICE – Glossy Lip Glow €3,99
Catr. Glossy Lip Glow
De lipglow past zicht aan naar de PH-waarde van je huid en geeft bij een ieder een andere kleur.
Hier ben ik best wel benieuwd naar!


It Pieces by CATRICE – Ultimate Nail Lacquer €2,99
Catrice Ultimate Nail Lacquer 97 Love Affair In Bel Air
No Coffee Without Toffee, Love Air in Bel Air, It’s a Very Berry Bash & For Some it’s Plum.
Vooral de donkere kleuren vindt ik erg mooi en draag ik zelf vaak in de herfst.

Veel mooie hersttinten zitten er in deze Edition. 
Wel apart dat deze in de zomer wordt uitgebracht, maar ik heb hier totaal geen probleem mee en ben meer een herfst en winter type.
Dus ik zeg, laat de herfst (trends) maar komen!
Maar misschien had deze een maandje of twee later passender geweest.
 

De Catrice It Pieces Limited Edition Collectie Najaar 2015 is verkrijgbaar vanaf half Juli (in de zomer).

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?