Action MAX & MORE make-up box


 
Laatst was ik bij de Action en zag ik deze grote make-up box liggen.
De meeste producten van MAX&MORE vindt ik van goede kwaliteit zoals de lipsticks en de poeders.
Minder vindt ik altijd de nagellak, vanwege de geur, en de oogpotloden.
Dus ik was dan ook benieuwd of deze grote make-up box voor de prijs van €5,49 iets zou wezen.

 
Zo op het eerste oog ziet de make-up box er heel mooi en luxe uit.
De box bestaat uit 24 oogschaduws, twee poeder en twee blushes, twee nagellakjes, twee lipsticks, een bruin en zwart oogpotlood, mascara en een paar kleine tools.

Al met al toch wel een mooie uitstraling, als je bedenkt dat het van het huismerk van de Action is.

Oogschaduws
Laat ik beginnen bij de oogschaduws.
Er zitten zowel nude als smokey kleuren in de box.
Zo kan je toch al aardig wat ooglooks ermee maken.
En laat ik maar meteen al zeggen dat de pigment super is!

 
Aan de linkerkant zijn alle nude en koper kleuren.
Er is gebruik gemaakt van verschillende finishes, zoals mat,glanzend en shimmer.
Goede combinaties kan je hier mee maken.

Dit is de bovenste rij.
De eerste oogschaduw is een erg mooie highlighter.
De andere kleuren in de rij variëren van  metallic achtig naar glanzend en mat.

 
De tweede rij bevat ook een licht highlighter en shimmery kleuren.
De derde oogschaduw is een werkelijk prachtige koperkleur!

Met alleen al deze kleuren kan je erg mooie nude looks maken!
Love it!
 
 
De rijen oogschaduws aan de rechterzijde zijn meer smokey kleuren en fellere tinten.
De groene en blauwe kleuren zouden niet direct mijn keus zijn om in een make-up box te doen, maar ziet er toch goed uit.
 
 
De eerste rij heeft een donkergroene matte tint en een aantal shimmery groen en grijs tinten.
Vooral de grijs en zilveren tinten vindt ik er mooi uitzien.
 
 
De tweede rij bevat de blauw tinten.
De eerste kleur is een prachtige shimmery koningsblauwe kleur.
De overige kleuren zijn ook shimmery en blauw en grijs/zwart tinten.

De oogschaduws zijn erg goed gepigmenteerd en hebben mooie kleuren.
Ze zijn ook goed te blenden en er is goed een mooie look mee te maken.

Blush.
 
De box bevat twee blushes.
De linker blush is een lichte roze kleur en de rechter een iets medium roze kleur.
In beide zit een subtiele shimmer.
 
 
De pigment van beide blushes is goed te noemen.
Beide erg mooie kleuren die bij de oogschaduws passen.

Poederfoundations

Wat ik erg goed vindt is dat er in de box twee verschillende poederfoundations zitten.
Zo kunnen ook meiden met een lichte huid de poeder foundation gebruiken.
Ziet er zo al goed uit.

 
De poeder is makkelijk aan te brengen en heeft een medium dekking.
Voor mij is de lichtste kleur perfect, de donkerder kleur gebruik ik om te shapen.
 
 
De mascara die erbij zit is vrij basic en een simpele zwarte mascara.
Niets extra, niets speciaal.
De oogpotloodjes die erbij zitten zijn in bruin en zwart.
 
 
De pigment van de potloodjes is prima en ze brengen makkelijk aan.
Ik had juist verwacht dat deze stroef zouden zijn, maar dit is niet het geval.
Wel zijn ze wat aan de harde kant.
 
En als laatst de twee lipsticks die erin zaten.
Een rode en een nude lipstick.
De huls is zoals we al gewend zijn van de lipsticks die je per twee verpakt kan kopen.
 
 
Waar de pigment van de andere lipsticks van de action juist goed gepigmenteerd zijn, zijn deze juist droog en hebben een erg lichte pigment.
Wel jammer, ik had wel een goede pigment verwacht.
De rode kleur zou heel fel rood moeten zijn, als je van de lipstick zelf afgaat.
Eigenlijk vindt ik dit niet zo erg, want ik vindt de kleur die de rode lipstick nu heeft toch beter.
Zelf hou ik niet zo van felrode tinten.
De nude is een soort perzik nude, niet echt een kleur die ik mooi vindt.
 
 
Naast de mindere kwaliteit van de nagellak en de lipsticks, is de rest van de box van erg goede pigment en kwalitatief ook goed.
Zeker de prijs van €5,49 waard!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?