Hoera! Ik ben geslaagd!


Gisteren kreeg ik al bericht hierover van mijn docent en vandaag deel ik het met jullie.
Ik ben geslaagd voor mijn studie Natuurlijke Geneeswijzen!!
Ik weet nog niet of ik een vervolgstudie hierop ga doen, misschien wel.
Maar voor nu ga ik hiermee verder op The Herbal Living.

Natuurlijk ben ik heel erg blij dat ik geslaagd ben voor mijn studie, alleen is het wel een beetje een dubbel gevoel.
Aan de ene kant ben ik heel erg blij, maar aan de andere kant vindt ik het ook erg jammer dat ik het niet meer aan mijn oma kan vertellen.
Voor degene die het niet weten, mijn oma is op 3 januari 2015 overleden.
En dan voelt het toch wel vreemd als ik het niet meer kan delen met mijn oma .
Ik mis mijn oma toch al, maar op momenten als dit mis ik haar toch wel meer.

Maar ik ben toch erg blij dat ik geslaagd ben !!!
En ik weet dat mijn oma trots op mij had geweest!

Reacties

  1. Wat goed; van harte gefeliciteerd!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! :D Spijtig dat je het niet meer kan vertellen maar goed om te weten dat je oma toch blij was geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wel balen dat je oma dit niet mee heeft kunnen maken, maar ze zal ongetwijfeld heel trots op je zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?