Fashion ikbensieraden.nl

Laatst kreeg ik een erg leuk pakje thuis van Vivienne van de webshop ikbensieraden.nl
Dit is een webshop met sieraden in verschillende stijlen, van zilveren tot gold plated sieraden en ook leren armbandjes, panties en flash tattoo's.
Een erg leuke webshop met veel keus en voor elke stijl is er wel een sieraad te vinden.
Zelf mocht ik drie producten uitkiezen.
Ik koos voor een zilveren slavenarmband, gold plated oorbellen en een haarsieraad.


 
Als eerste laat ik jullie een van de haarsieraden zien die in de webshop te koop zijn.
Ik koos voor een roos en imitatieparel op een elastische band.

 
De roos en de imitatieparel zitten op een lang dun elastiek.
Deze is erg leuk om te in te doen bij een paardenstaart of als haarsieraad voor bij een donutknot.

 
Zelf draag ik deze graag in een paardenstaart. 
Dit ziet er stijlvol en mooi uit.
De bloem is gemaakt van een zachtroze glanzende stof en de imitatieparel heeft een klein goudaccent bovenop.
De imitatieparel is vrij groot, maar in combinatie met de bloem erg mooi.

Prijs: € 4,95



 
In de webshop is er keuze uit veel verschillende armbanden en veel verschillende soorten.
Waaronder deze zilveren slavenarmband.
In de slavenarmband staat LOVE gedrukt.
Dit geeft een erg mooi en sierlijk effect aan de armband.

 
De armabd uis vrij plat van design en is aan de achterkant open.
Hierdoor krijg je de armband makkelijk om je pols.
De armband is van zilver en dit is terug te zien aan de 925 die aan de binnenzijde van de armband gedrukt staat.

 
Hier op de foto heeft mijn moeder de slavenarmband om.
De armband past bij elke outfit en geeft net dat beetje extra aan een outfit.

Prijs: € 12,45



 
Oorbellen zijn mijn all-time favoriete sieraden.
Ik draag elke dag wel andere oorbellen en vindt het altijd leuk om passende en mooie oorbellen voor bij een outfit te hebben.
Deze 14k Gold plated oorbellen met een vogel op een takje zijn heel origineel.
En net even anders dan de meeste oorbellen.

 
Ook vindt ik de oorbellen erg leuk staan en ook in combinatie met een tweede gaatje erg goed kunnen.
Zeker als je deze dan, zoals ik heb gedaan, met dezelfde kleur combineert.
Ik heb ook al een aantal leuke reacties op de oorbellen gehad, altijd leuk natuurlijk.

Prijs: € 7,45
 
In de webshop ikbensieraden.nl zijn erg leuk sieraden te vinden en voor ieder wat wils.
Ik kan jullie zeker aanraden een kijkje te nemen en met de kortingscode 06CNFJ krijg je 10% korting op je bestelling.

De sieraden uit de review kan je vinden op:
Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

  1. Reacties
    1. Hallo Mandy, ik weet niet je bent ook hier.
      Dank je.
      x
      Vivienne

      Verwijderen
  2. Wat een leuke items zeg! Ik vind vooral de armband wel heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk zijn er meer verschillende kleuren van dit mooie elastische haarband.
    En meer haarsieraden, kijk hier: http://www.ikbensieraden.nl/haar-sieraden-kopen/


    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?