Inspiratie Bornprettystore.com

 Afbeeldingsresultaat voor born pretty store logo
Een van de meest bekende buitenlandse webshops is toch wel bornprettystore.com
Hier verkopen ze echt ontzettend veel leuke en verschillende beauty spullen, maar ook leuke sieraden en haaraccessoires.
En het leuke is dat je er nu met 10% korting kan kopen met de code die ik voor jullie heb!
Ik heb een meest favorieten gemaakt van de spullen die ze bij bornprettystore.com verkopen.
Kijk mee naar mijn favorieten!



 Laat ik beginnen met een aantal van de sieraden.
Zelf draag ik echt elke dag wel oorbellen en bij Born Pretty Store hebben ze erg leuke oorbellen.
Overigens zijn er ook nog leuk kettingen, armbanden en ringen te vinden.




Er is echt ontzettend veel keus aan sieraden, van stoer tot romantisch.
Zoals je ziet valt mijn keus vooral op de romantische en schattige oorbellen.

Iets anders wat ik altijd leuk vindt zijn haaraccessoires.
Deze kunnen een kapsel net even wat leuker maken.


Deze maken je look helemaal af en staan zeker met de aankomende zomer in het vooruitzicht perfect bij een zomeroutfit.

En natuurlijk kan beauty en nailart ook niet ontbreken!


 
Toch gewoon erg schattig!
 



Exacte dupes van de EOS lipbalms en ook nog eens een stuk voordeliger!

 

 
Nail art kan natuurlijk niet ontbreken en hier vindt je dan ook veel mooie spullen, zoals prachtige waterdecals en templates!

Toch fantastisch leuke spullen, zeker de moeite waard!
En met de kortingscode MVFT10 krijg je 10% korting op je aankopen, die toch al fijn geprijsd zijn!
Daarnaast is het ook nog free shipping kosten, dus je betaald geen verschepingskosten!
Bornprettystore 10% Discount code
Dus neem zeker een kijkje en maak daarbij gelijk gebruik van je 10% code die je via mijn kortingscode krijgt.
Klik op de afbeelding met de code om naar de webshop van Born Pretty Store te gaan!

Veel shopplezier!!


Reacties

  1. Ik heb pas heel veel nail art spullen van die webshop gehad. Ze verkopen echt leuke spullen! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?