Kerst 2014

Over een aantal dagen is het alweer kerst en zoals elk jaar laat ik ook dit jaar mijn kerstboom en de andere kerstversieringen zien.
Zelf vindt ik het altijd leuk om te zien hoe iemand voor de kerst zijn/haar huis/kamer versierd heeft.
Dit jaar stond mijn boom al eind november.
En ik heb er nog steeds geen genoeg van.
Kijk mee naar mijn kerstboom en de overige kerstversieringen.



 
Op twee van mijn drie helmer kastjes heb ik een aantal kleine decoraties neergezet.
 
 
Het belangrijkste deel van de hele kerstversiering is mijn kerstboom.
In mijn kerstboom heb ik glitterschoentjes, glitterbloemen, vlinder en glitter cupcakes.
Bij mijn piek heb ik een kleine tiara staan.
 
Close-up van mijn boom.
 
 
Decoraties en lichtjes aan mijn beautykast.
De sterretjes lichtjes kocht ik bij de action en heb ik op meerdere plekken in mijn kamer hangen.
 
 
Op mijn bureau heb ik mijn kerstdorp en bos neergezet.
Om het dorpje en bos heen heb ik gekleurde led lichtjes hangen.
 
 
In de grote opening van mijn bureau heb ik een kleine tafereeltje gemaakt met diertje, bomen en een hunebed. 
Drenthe in het klein.
 
 
Nog een keer mijn boom.
 
 
Mijn kerstdorpje.
 
 
 Vorig jaar kocht ik al een pinguin met muziek erin.
Dit jaar kocht ik er deze bij, super schattig.
 
 
Close-up van een deel van mijn bos.

 
Close-up van mijn boom.
 
 
De tiara in mijn boom voor mijn piek.
 
 

 
Boven mijn bed heb ik dezelfde led lichtjes hangen als aan mijn bureau en een krans met licht.
 
 
De hoek van mijn kamer is ook versierd met sterretjes lichtjes en decoraties.
 
 
Close-up van de decoraties op mijn kastjes.

De kerstboom in de huiskamer.

En een soort van kersdorpje eronder.

Kerstversieringen aan de kast en de muur.

Ook boven de bank hangen lichtjes.
Je kan wel zeggen dat er overal lichtjes en kerstversieringen hangen.

De gang versierd.

Klein kerstboompje in de gang met vlinders en een sneeuwballen ketting.
En weer de sterrenlichtjes van de action.

Voor mijn slaapkamerdeur en de huiskamer opening hangen sneeuwbal deurgordijnen.
Erg leuk, maar alleen totaal niet handig als je er met een dienblad door wil.
Daarom hebben we ze nu ook beide met lint opzij gebonden.
Nog even leuk en een stuk handiger.

Zelfgemaakte kerstkrans aan de keukendeur.

Kerst is toch niet helemaal compleet zonder kerststukje.
Deze hebben we elk jaar en dit jaar hebben we een rood kerststukje.

En als laatste nog een foto van de kerstkrans aan de muur.

Hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?