Human+kind BB cream en Wash Off Facial Cleanser

Producten met natuurlijke ingrediënten is iets wat je steeds meer gaat zien bij merken.
Het merk Human+Kind is zo'n merk, waarvan de producten uit natuurlijke ingredienten bestaan.
Ook bevatten de producten geen chemicaliën, kleurstoffen, parabenen, parfum en additieven. Daarnaast zijn alle producten uitvoerig dermatologisch getest en speciaal gescreend op het voorkomen van allergische reacties en dus zeer geschrikt voor de gevoelige huid.
En wat ook nog eens erg goed is is dat er niets op dieren is getest, dus zowel natuurlijke ingrediënten als dierproef vrij!
Ik teste de Wash off facial cleanser en de BB cream.
Human+Kind All-in-one Wash Off Facial Cleanser 
 
 
Alle producten zitten verpakt in vrolijke doosje.
Iets wat ik er persoonlijk erg leuk uit vindt zien.
Er zit overigens ook een gratis deep cleansing doekje bij de Cleanser.
Deze zijn ook los te koop, maar erg handig dat er hier ook een doekje bijzit om te proberen of het wat voor je is.
 
 
Ingredienten en informatie over de cleanser.
Zoals bij de ingredienten te zien is bevat deze alleen maar natuurlijke ingredienten die de huid ook nog eens goed verzorgen.
Zoals calendula en aloe vera.

De cleanser belooft de huid te reinigen en er voor te zorgen dat er geen vuil en make-up meer op je gezicht zit.
En naast je gezichtsmake-up zou je er ook je oogmake-up mee moeten kunnen verwijderen.
Ben benieuwd!

 
De tube heeft dezelfde kleurrijke uitstraling als het doosje waar deze in komt.
Wat erg handig is is dat de tube een klik dop heeft, zo heb je geen last van een losse draaidop.
Het gezichtsdoekje is van een heel zacht materiaal gemaakt, wat er samen met de cleanser voor zorgt dat je huid goed gereinigd wordt.
En het doekje voelt heerlijk zacht aan op je gezicht wat een stuk beter is voor je huid dan een gewoon handdoekje.
Je kan het ook meerdere keren gebruiken en is te wassen in de wasmachine.

Ik heb de cleanser nu een tijdje gebruikt voor mijn gezicht en ik ben er zeer tevreden over.
De cleanser reinigt de huid goed, maar op een milde wijze en voelt erg zacht aan als je deze op je gezicht gebruikt.
Ook kan je er erg goed je oogmake-up mee verwijderen, zonder dat ik last krijg van mijn ogen.
De geur was wel even wennen, deze is een beetje kruidig, maar opzich best wel een fijne geur.

Zeker een aanrader!
Prijs: € 14,95

Human+Kind BB Cream Medium to Dark
Naast gezichtsverzorgingsproducten zit er ook een BB cream in het assortiment.
Deze heeft net zo'n leuk vormgegeven doosje als de andere producten.
En is verkrijgbaar in twee kleuren - light to medium en medium to dark.
Zelf heb ik de BB cream in medium to dark gekregen.
Toen ik dit zag vreesde ik eerst dat deze te donker zou uitvallen, maar dit valt reuze mee.
De light to medium variant zou misschien beter zijn geweest, al zou die denk ik net te licht zijn geweest.
Het kleurverschil met met de BB cream en mijn huid is miniem te noemen als ik deze goed heb uitgesmeerd.

Achterzijde van het doosje met informatie over de BB cream en de ingrediënten.
Ook hier zitten veel natuurlijke ingredienten in.
 
 
De BB cream is 5in1 cream:
  • Egaliseert de huid
  • Bedekt oneffenheden
  • Lift de huid en bedekt/vermindert rimpels
  • Langdurige hydratatie
  • Beschermt de huid tegen weersinvloeden

 
De BB cream voelt ietwat dikkig aan, maar is makkelijk en goed te verdelen over het gezicht.
Wel geeft de BB cream mij een licht tintje, zoals goed op de rechterfoto te zien is, maar dit vindt ik niet eens te donker.
Ziet er wel goed uit.
Hoe zit het met de vijf genoemde punten?
  • Egaliseert de huid - maakt de huid inderdaad mooi egaal.
  • Bedekt oneffenheden - kleine oneffenheden worden goed bedekt.
  • Lift de huid en bedekt/vermindert rimpels - van het liftende effect heb ik niet zo veel gemerkt en zelf heb ik nog niet echt iets wat je rimpels kan noemen. Maar ik ben erg tevreden over de dekking die toch nog naturel oogt.
  • Langdurige hydratatie - droogt inderdaad de huid niet uit en maakt deze zacht.
  • Beschermt de huid tegen weersinvloeden - de cream heeft spf 15, iets aan de lage kant, maar er zit tenminste een spf in!
Ook over de BB cream ben ik erg tevreden en ik ga zeker nog eens een keer de light to medium variant aanschaffen!
Prijs: €24,95

De producten kan je online vinden op www.humanandkind.com/skin-shop
En als het goed is ook bij de Ici Paris XL en de Douglas.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.




























Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?