Even minder artikelen op mijn blog

Hoi allemaal,

De afgelopen tijd zullen jullie wel gemerkt hebben dat er af en toe dagen bij zaten dat er geen artikelen online kwamen.
Dit niet omdat ik bloggen niet leuk meer vindt, totaal niet, ik vindt bloggen juist erg leuk.

Alleen heb ik er op het moment door persoonlijk omstandigheden te weinig tijd voor om elke dag te kunnen bloggen en een artikelen online te zetten.
Ook is het even niet mogelijk om vooruit te werken met artikelen.
Dit ook mede door de omstandigheden op het moment, die niet al te leuk zijn.
En ik mijn aandacht en tijd voor deze situatie nodig heb.

Dus voor even gaat het bloggen op een lager pitje.
Hoewel er nog wel een aantal artikelen online zullen komen over de producten die ik heb ontvangen van PR-bedrijven.

Voor PR-bedrijven
Er kunnen mij gewoon producten toegestuurd worden.
Alleen zullen deze niet direct gereviewd kunnen worden, maar hier kan een tijdje overheen gegaan.
Maximaal een maand, ligt er maar net aan hoe snel de situatie veranderd.
Kan dus ook langer duren.

Ik hou jullie op de hoogte van hoe het er voor staat en wanneer ik weer full-time ga bloggen laat ik jullie dit horen!
Tot die tijd zullen jullie af en toe nog wel een artikel online zien komen als ik er tijd voor heb.

Groetjes,
Marjolein

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?