Essence LE Come To Town - eind November 2014

 
Nog even en de feestdagen komen er weer aan.
In de winkels is het al volop te merken en zo ook bij essence.
Essence komt eind November met de kerst LE ''Come te town'', een collectie die je helemaal in de winterse kerstsferen brengt!




 

essence come to town – quattro eyeshadow

Verkrijgbaar in: 01 make a wish en 02 naughty or nice?

Mooie paletten! Vooral naar de tweede met de bordeaux kleur erin ben ik erg benieuwd. Niet echt een kleur die draagbaar is voor elke dag, maar erg leuk voor de komende feestdagen!
Consumentenadviesprijs: € 2,89

essence come to town – eye pencil

Verkrijgbaar in: 01 make a wish, 02 naughty or nice? en 03 the most wonderful tree


Oogpotloden vindt ik altijd net dat beetje extra geven aan een ooglook en deze kleuren vindt ik wel erg mooi en apart.
Consumentenadviesprijs: € 1,99

essence come to town – lipstick

Verkrijgbaar in: 01 is that you, santa? en 02 wrapped in pink


Ik hou niet echt van felrode lipstick, maar de tweede vindt ik wel mooi. Al denk ik dat ik deze keer de lipsticks niet koop, omdat het vrij standaard kleuren zijn en niet zo speciaal.
Consumentenadviesprijs: € 2,39

essence come to town – cream blush

Verkrijgbaar in: 01 is that you, santa? en 02 wrapped in pink


Zelf gebruik ik altijd liever een poederblush. Maar deze kleuren zijn best mooi als je van creamblush houdt.

Consumentenadviesprijs: € 2,39

essence come to town – shimmering body powder

Verkrijgbaar in: 01 make a wish


Echt een heel erg leuk product en ziet er ook nog eens erg mooi uit! Deze zal zeker in mijn mandje belanden.

Consumentenadviesprijs: € 3,39

essence come to town – nail polish set

Verkrijgbaar in: 01 naughty or nice? and 02 got my list?

Erg leuke setjes en leuk om als cadeautje te geven! 
Zelf vindt ik beide sets wel erg mooi, alleen had het felrode lakje van mij wel bordeaux mogen zijn. Vindt ik toch net wat beter bij de feestdagen passen.
Maar wel erg leuke setje!
Consumentenadviesprijs: € 3,59

essence come to town – lametta topper

Verkrijgbaar in: 01 the most wonderful tree

Erg mooie topcoat en perfect voor de kerst! 
Lijkt wel een kerstboom in een potje! 
Ik hoop dat ik deze topcoat zeker kan vinden.
Consumentenadviesprijs: € 1,99

essence come to town – greeting cards

Verkrijgbaar in: 01 season greetings


Dit jaar zit er als extraatje in de LE een setje kerstkaarten.
Leuk bedacht van Essence!

Consumentenadviesprijs: € 1,99

essence “come to town” is verkrijgbaar vanaf eind november 2014 bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België. Op=op!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?