Tag Little reasons to smile

It’s the little things that makes living worth.

Dit is een van die qoutes die echt ook naar de waarheid is.
Dat de kleine dingen in het leven veel waarde hebben.
De tag Little Reasons To Smile sluit hier mooi bij aan.
Welke kleine dingen in het leven maken jou vrolijk en met deze tag laat ik jullie zien welke kleine momenten mij vrolijk kunnen maken.
Afbeelding zijn overigens afkomstig van Tublr.



Van babydiertjes kan ik altijd wel vrolijk worden. Ze zijn immers zo schattig en klein. Jammer dat babydiertjes niet altijd klein kunnen blijven ;)
 
 
 Ik volg nu al ong. vijf maanden de studie Natuurlijke Geneeswijze en ik ben er nog elke keer blij mee als ik na hard studeren een goed cijfer haal.
 
 
 Echt iets dat typisch bij mij past. Ik ben gek op alles wat glimt en glittert en kan hier best wel blij van worden.Ben af en toe net een ekster ;)Die zijn ook gek op glimmende dingen!

 
 Creatieve dingen doen vindt ik altijd erg leuk en natuurlijk ook fijn als het dan nog eens goed is gelukt ook. Kan ik toch wel blij van worden.

 Photo credit :)
 Ik vindt het altijd prachtig om de natuur te zien groeien en bloeien. Zo is bij mij in de buurt een aantal flats gesloopt en het veld staat nu al een paar jaar leeg. En na een tijdje zag je dat de natuur gewoon weer terug kwam op deze plek. Wilde grasssen en wilde bloemen in de zomer. Echt prachtig om te zien hoe de natuur weer de overhand krijgt als de mensen zich er niet mee bemoeien.

 Zoals je misschien al wel hebt gemerkt ben ik echt een natuur mens en kan hier dan ook echt van genieten. In de lente vindt ik het altijd prachtig om te zien hoe de bloemen weer beginnen te groeien.

Watermeloen zonder pitjes. Zo perfect wezen, want ik vindt watermeloen heerlijk. Maar ik ben nooit zo gek op alle pitjes die erin zitten.

I just got two new puppies, their names are Riley and Sammi. They’re pit/lab/rottweiler mixed. They’re SOOO cute, I will have to post pictures soon!
 Kan mij niet indenken dat iemand dit niet schattig zo vinden. Toch gewoon mooi en lief om te zien.

 Naast dat ik redelijk wat foto's maak voor mijn blog, vindt ik het erg leuk om foto's van andere dingen te maken zoals van de natuur. En ja ik kan hier best blij van worden.

 
 Prachtig om de onschuld van kleine kinderen te zien, zo puur. Geeft mij toch altijd wel een glimlach op mijn gezicht.

 Erg mooi om te zien hoe de zon dan door de kale bomen schijnt. Toch net even anders dan wanneer de zon in de anders seizoenen schijnt. Nog mooier is het wanneer er sneeuw ligt.

 Vers gevallen sneeuw waar je als eerst door heen loopt. Zo prachtig en ongerept. Love it!

 Deze kon natuurlijk niet ontbreken. De meeste van jullie zullen Wibi, mijn parkietje, wel kennen. Wibi is dan wel een grasparkiet, maar een ding wat hij goed kan is babbelen. Dit vindt ik dan ook altijd leuk om te doen. Zeker omdat hij ook een soort van terug praat tegen mij.

 Ik kan er echt blij van worden als een foto goed gelukt is, vooral de foto's die ik los van mijn blog maak. Vaak maak ik foto's van de natuur en als dan een moeilijk te maken foto lukt ben ik er best wel blij mee.

 Over iets meer dan anderhalve maand is het weer zo ver en komen de feestdagen er weer aan.Vooral kerst is mijn favoriete tijd van het jaar. Ik vindt het dan ook elk jaar weer leuk om het huis te versieren voor de kerst.

Hoop dat jullie de tag leuk vonden om te lezen. Neem de tag gerust over als deze je leuk lijkt!

Reacties

  1. Ik kreeg meteen een lach op mijn gezicht bij het zien van de mini schildpad en het drilhondje (zo noem ik het altijd)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?