Sweater Weather Tag

Het is buiten steeds kouder aan het worden en echt herfst weer.
En weer tijd voor knusse warme truien en gezellig een aantal kaarsen aan.
Iets dat ook bij de tijd van het jaar past is de Sweater Weather Tag.






  1. Wat is je favoriete geurkaars?
    Mijn favoriete geurkaars is bijna altijd wel appel-kaneel. Al vindt ik andere warme geuren ook erg fijn bij een geurkaars zoals vanille of patchouli.
  2. Koffie, thee of warme chocolademelk?
    Ik drink vrijwel geen koffie, eigenlijk bijna nooit. Ik ben echt meer een thee tiepje en dan niet de ´´gewone´´ thee, maar thee in allerlei smaakjes vindt ik altijd erg lekker. Mijn favoriete thee voor de herfst en winter is herfststorm en wintergloed van Pickwick.
  3. Pas jij je make-up routine aan in het najaar?
    Niet echt, vrij veel blijft bij mij hetzelfde als in de andere seizoenen. Wel gebruik ik een wat voedender dagcreme en pak ik in de herfst en winter vaker een donkere kleur lipstick.
  4. Wat is je favoriete eten tijdens de Feestdagen?
    Ik heb niet echt een voorkeur voor eten met de feestdagen, al vindt ik kalkoen altijd wel erg lekker.
  5. Muts of sjaal?
    Met een muts op zal je mij niet zou snel zien lopen. Gewoon omdat ik er niet zo van houdt en het er vaak alleen maar te warm ermee krijg. Ja, zelfs als het erg koud is buiten heb ik nog geen muts op. Mijn moeder zegt wel eens dat ik warmbloedig ben, want ik heb het vrijwel nooit koud. Wel draag ik als het buiten echt koud is een wollen tunnelsjaal, een van de fijnste soort sjaals die er bestaan.
  6. Wat is je favoriete wintertrui?
    Mijn favoriete wintertrui is een oudroze dunne trui met kleien knopen op de schouders. Deze heb ik iets van 2 jaar terug een keer bij de C&A gekocht en draag ik sindsdien erg graag in de winter.
  7. Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?
    In de herfst en winter kies ik altijd voor de donkere kleuren zoals bordeaux, paars e.d. Vindt deze kleuren echt perfect bij deze tijd van het jaar passen.
  8. Laarzen of Uggs?
    Laarzen. Ik vindt uggs eerlijk gezegd niet bepaald mooie schoenen/laarzen.
  9. Wat is het leukste aan het najaar?
    Dat de bladeren weer beginnen te verkleuren, het buiten kouder wordt en je het binnen knus en gezellig kan maken met geurkaarsen e.d en natuurlijk dat de feestdagen er weer aan zitten te komen. Mijn favoriete tijd van het jaar!
  10. Heb je een favoriet liedje dit najaar?
    Ik heb niet echt een favoriet liedje voor het najaar.
Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?