Ken je mijn blog ''Het Kruidentuintje'' al?

Edit: Inmiddels is de naam Het Kruidentuintje en verandert in The Herbal Living. Zelfde blog alleen onder een andere naam. Mijn kruidenblog is nu te vinden op http://the-herbal-living.blogspot.nl


Zoals de meeste van jullie al weten, en ook voor degenen die het nog niet weten, ben ik een aantal maanden terug begonnen met de studie Natuurlijke Geneeswijze.
Een tijdje terug schreef ik hier al een update over waarin ik ook uitleg gaf over mijn studie.

Nadat ik een paar maanden bezig was met mijn studie, zocht ik ook regelmatig wat over Natuurlijke Geneeswijze op voor mijn lessen.
Alleen was hier nooit veel over te vinden, vooral niet op Nederlandse site's.



Daarom besloot ik zelf een blog hierover te starten en er naast mijn studie over dit onderwerp te gaan bloggen.
En mijn blog ''Het Kruidentuintje'' was begonnen!!

Omdat ik het een goede aanvulling vindt op mijn studie Natuurlijke Geneeswijzen en ik zo op deze manier ook alles wat ik leer en wat mijn ervaringen er mee zijn kan delen met jullie.
Op Het Kruidentuintje blog ik over onderwerpen die als basis de natuurlijke geneeswijze hebben.
Maar ook over de volgende onderwerpen:
  • Kruiden
  • Tips
  • Informatie
  • Zelf natuurlijke producten maken
  • Recepten met kruiden
  • Zelf kruiden telen & kweken
  • En meer van zulk soort onderwerpen
Ook zal ik hiernaast ook andere onderwerpen aan bod laten komen die te maken hebben met Natuurlijke Geneeswijzen of die er dicht bij in de buurt liggen.
En over onderwerpen die ik boeiend en interessant vindt.
Zo zal ik er ook onderwerpen op maken over de cultuur van de indianen ( hier begon eigenlijk de kruidengeneeskunde ) en over paranormale onderwerpen.

Hoop dat jullie ook eens een kijkje willen komen nemen op mijn blog Het Kruidentuintje!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?