Mijn favoriete lipkleuren voor de herfst

 
Wanneer het herfst is draag ik altijd andere lipkleuren dan in de lente of zomer.
Dit zijn vaak donkere kleuren, waarvan er een aantal favoriet bij mij zijn.
Zowel een aantal van budget merken als van duurdere merken.


 
Laat ik beginnen met twee lipsticks van de Hema.
Dit is zijn een moisturising en een longer lasting lipstick.
Beide zijn een warme bordeaux rood, waarvan de longer lasting variant een matte zijde finish heeft.

De lipsticks hebben geen namen, maar links is Moisturising lipstick 65 en rechts de Longer Lasting lipstick 02.
Beide erg mooi.

Dan mijn absolute favoriete die jammer genoeg niet meer te koop is, maar ik toch wilde laten zien.
Het is immers een favoriet van mij.
De Catrice Expect The Unexpected in C02 Crispy Crimson.
Een prachtige rode lipstick uit een oude LE van Catrice.
Wat jullie op de foto zien is het laatste deel van de lipstick.
Kan je nagaan dat dit bij mij toch wel echt favoriet is.
Deze zit tussen ''gewoon'' rood en donker rood in.
Een medium rood, wat op de foto overigens niet helemaal goed tot zijn recht komt.
Maar zo jammer dat deze nergens meer te koop is.
Ben nog steeds op zoek naar een exacte dupe, alleen kan ik deze nergens vinden.
Elke keer denk ik dat ik een dupe heb gevonden maar dan is deze dat net niet.

Mochten jullie een exacte dupe of een die er erg op lijkt weten, laat het mij dan weten bij de comments!
Zou ik erg fijn vinden!

Twee wat duurdere lipsticks zijn twee paars tinten.
De een van Rimmel en de andere van Bourjois.
In de stick lijken ze erg veel op elkaar, maar toch zijn ze totaal verschillend.

De linker is de Rimmel Moisture Renew lipstick in 330 Sloane's Plum.
Een diepe en goed gepigmenteerde paars tint.
De Bourjois Shine Edition in 25 Mauve is juist een semi-transparante lipstick.
Deze dekt vrij licht, maar toch vindt ik deze erg mooi voor de herfst.
Met name doordat het een paarstint is en erg fijn is wanneer ik wel zo'n kleurtje op wil, maar niet mega veel kleur.

En als laatste, maar zeker niet minder mooi, een rode lipstick van Rimmel en een warme oranje/bruin tint van LOOkX.
Wat er met de tweede foto is gebeurd weet ik niet, maar deze is nergens te vinden.

De Rimmel Lasting Finish By Kate 01 is een felle rood tint, die ik meestal wat lichter aanbreng met een lipkwastje.
Normaal ben ik nooit zo weg van oranje/bruin tinten, maar deze van LOOkX 202 vindt ik erg mooi.
En doet mij ook erg denken aan herfstblaadjes.
Daarnaast heeft deze ook nog eens een mooie shimmer erin.
 
Vooral veel roodtinten zie je terug komen bij mijn favoriete herfstlipsticks.
En dan met name de donkere tinten ervan.

Hebben jullie favorieten lipsticks/lipkleuren voor de herfst?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?