I Love Fall Tag.

De zomer is na genoeg over en dat kan maar een ding betekenen, het is herst!
Mijn favoriete seizoen, naast de winter.
Weer tijd voor fijne cosy truien, appelkaneel thee en verkleurende vallende bladeren.
En ook perfect voor de I <3 Fall tag.




Hier en daar de vragen wat aangepast en er ook zelf een paar eigen vragen bijgezet.
  1. Favoriet herfst lipproduct?
    Vooral donkere lipkleuren en dan met name lipsticks. Donkerrode en bordeaux kleuren vindt ik erg mooi. En ook donkere pruim tinten vindt ik erg mooi. Kortom, donkere lipkleuren vindt ik prachtig in de herfst!
  2. Favoriete herfst nagellak?
    Ook hier kies ik voornamelijk donkere kleuren, al pak ik vaak een kleur waar ik die keer zin in heb om op te doen. Maar meestal zijn dit toch de wat donkerder kleuren.
  3. 
Favoriete herfstdrank?
    Appelkaneel thee. Echt de meest passende geur voor bij de herfst vindt ik. Wanneer ik deze geur ruik denk ik altijd aan de herfst.
  4. Favoriete herfstkaars?
    Zeker weten appelkaneel en vanille karamel! Beide erg warme kruidige geuren die perfect passen bij het koudere weer in de herfst maanden. Meestal koop ik mijn kaarsen bij de Action en hier heb ik een hele tijd terug dan ook een grote appelkaneel kaars gekocht en deze is nog lang niet op. Van de week kwam ik ook bij de DIRK geurkaarsen tegen in de vanille karamel geur en deze ruikt echt heerlijk. Ga zeker voor nog een paar van de kijken om op voorraad te hebben. Ik heb eigenlijk elke dag wel een geurkaars aan in de herfst dus een voorraadje kan nooit kwaad.
  5. Favoriete herfst sjaal of accessoire?
    Ik ben niet zo van de sjaal . Alleen als het echt heel koud of guur is doe ik een wollen tunnelsjaal om. Ik heb eigenlijk niet echt een favoriete sjaal of accessoire.
  6. Favoriete Halloween film?
    Ik ben niet zo gek op griezel en horror films. Mij veel te eng en zo.
  7. Vier jij halloween?
    Ik vier niet echt halloweeen, maar heb wel wat decoraties staan, zoals kleine pompoenen, spookjes e.d. Dit vindt ik altijd erg leuk om neer te zetten. Wat ik ook erg leuk vindt is om zelf een pompoen uit te hollen en hier een kaars in te zetten.
  8. Favoriete herfsteten?
    Met kouder weer vindt ik erwtensoep en bruine bonensoep erg lekker. Eigenlijk vindt ik veel soepen erg lekker in de herfst. Vooral zelfgemaakte soep.
  9. Wat vindt jij leuk aan de herfst?
    Dat de bladeren weer gaan verkleuren en de natuur heel mooi getooid wordt in alle herfstkleuren. Wat ik ook fijn vindt is de typische herfstweer, dit vindt ik altijd erg fijn. Waar de een het weer in de zomer fijn vindt heb ik dat met de herfst. En dat de kerst weer in het vooruitzicht is.
  10. Wat vindt jij het fijnst om te doen in de herfst?
    Lekker lang wandelen en genieten van de natuur, warme thee drinken bij de warme kachel en kaarsjes branden.








Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?