Waxmelts van Scentchips

Nu het weer buiten echt herfstachtig is en het ook weer frisser wordt, vindt ik het altijd fijn om een geurkaars of waxmelt aan te doen.
Is gezellig en knus en ruikt ook nog eens lekker.
Een tijd geleden kwam ik het merk Scentchips tegen bij de Intratuin.
Dit merk heeft ongelooflijk veel verschillende geuren waxmelts.

bron
De scentchips waxmelts liggen op soort gesorteerd in twee hele grote houten bakken.
En ik kan er natuurlijk niet aan voorbij lopen zonder even een kijkje te nemen.
bron
Er zijn vier verschillende maten verkrijgbaar van de doosjes.
Een S, M, L en een XL.
De prijzen zitten tussen de €3,95 en de €14,95
Misschien niet heel goedkoop, maar ik vindt het zeker ook niet duur.
Zeker niet als je kijkt naar het feit dat deze echt ruiken naar wat er op het labeltje staat. 
Zo ruiken de magnolia waxmelts ook precies naar magnolia.
En heeft het niet een of andere vreemde chemische geur, wat ik wel eens heb gehad met  aardbei waxmelts van de Action.

 
Zelf heb ik twee doosjes met deze scentchips waxmelts. 
Een maat M en een maat L.
Ik had eerst het kleine doosje gekocht en was er zo over te spreken dat ik er toen nog een groter doosje met andere geuren bij heb gekocht.
En het ruikt echt super lekker!
 
 
Je kan ervoor kiezen om een geur in je brander te doen of om de waxmelts te combineren en zo je eigen geur samen te stellen.
Dit zijn bijv. de creme brulee waxmelts.
Deze ruiken zo ontzettend lekker.

Naast deze geur zijn er nog vele andere geuren.
Deze kan je vinden op deze website.
Heel handig als je alvast wilt kiezen welke geuren je wil gaan kopen.
Zelf koop ik deze liever bij de Intratuin, maar er zijn nog veel andere winkels waar deze te koop zijn.

Zeker een aanrader als je net als ik gek ben op lekker geurende waxmelts en geurkaarsen.












Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?