Tag Om blij van te worden


Vaak hoor je mensen klagen over bijv. het weer enzo. Veel fijner is het om te kijken waar je juist blij van word. Daarom vandaag de vrolijk tag met de naam 'Om blij van te worden'.




Van welke mensen om je heen word je blij?
Ik wordt blij van veel verschillende mensen, maar ik vindt het vooral gezellig en leuk om met mijn familie te zijn, zoals mijn ouders en grootouders.
Van welke make-up word je blij?
Op het moment ben ik helemaal into nagellak. Dit hebben jullie ook kunnen zien in mijn collective holiday shoplog van laatst. Ook wordt ik blij van mooie lipsticks.
Van welke films word je blij?
Ik kijk niet erg vaak films, maar wanneer ik een film kijk dan is dit meestal een komedie.
Van welke internet site word je blij?
Ik kijk redelijk vaak filmpjes op youtube of neem een kijkje op andere blogs. En dan met name beautyblogs.
Van welk eten word je blij?
Ik vindt vooral mijn moeders draadjesvlees met boontjes erbij erg lekker. Mijn moeder kan dit altijd erg lekker bereiden.
Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Ik ben vooral blij dat ik eigenlijk altijd wel optimistisch ben en eigenlijk ook altijd wel vrolijk. Bij mij is het glas altijd halfvol in plaats van halfleeg. Het leven is gewoon een stuk leuker wanneer je vrolijk bent dan wanneer je gaat zitten sippen.
Van welke hobby’s word je blij? 
Van zelf decoraties maken en die vervolgens dan ook nog eens goed gelukt zijn. Bloggen en beautydingen. Koken vindt ik ook erg leuk om te doen en ik wordt er altijd juist altijd blij van als een recept dan ook nog eens goed gelukt is en lekker smaakt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?