Products you will regret buying

Bron
Hoe vaak gebeurt het wel niet dat je heel enthousiast bent over een product dat je voorbij ziet komen op tv, op het internet of waar dan ook en dit product vervolgens zonde van het geld blijkt te zijn.
Dit heb ik best al een aantal keer mee gemaakt.
Erg jammer en toch best wel zonde van het geld.
Mijn vijf punten die ik de grootste/zonde van het geld aankopen vindt.





De vijf punten waar merken toch echt wel eens een keer iets aan zouden mogen veranderen.

  1. Lipgloss die wordt uitgebracht in vijf verschillende kleuren.
    Maar wanneer je de lipgloss vervolgens gaat swatschen/gebruiken blijkt dat alle kleuren transparant zijn.Dan vraag ik mij toch af wat het nut is van de vijf verschillende kleuren als de lipglossen toch allemaal transparant zijn.Toch wel erg misleidend, want je verwacht immers een lipgloss met kleur.
     
  2. Mascara's die de mooiste beloftes geven van volume tot krul en waterproof.
    En dit vervolgens niet blijken te zijn.Zo heb ik ooit eens een mascara van Essence gekocht die volume moest geven en ook waterproof was.Niets bleek minder waar.Er was totaal geen volume te zien, mijn wimpers leken eerder gekrompen te zijn. En het waterproof gedeelte, tja dit was wel redelijk. Maar ik ben nu eenmaal meer van de wimpers met een mooi volume en krul, in plaats van de gekrompen wimper variant.
  3.  Glitternagellak die dekkend moet zijn, maar dit totaal niet is. Niet echt een super grote ramp, want dan gebruik ik de lak gewoon als topcoat. Maar dan moet een merk ook niet beloven dat deze dekkend is te krijgen en dit op je nagels na vier lagen nog niet het geval is. Nu vindt ik glitters sowieso altijd wel mooi, maar als ik deze dekkend wil maken met het lakje en dit gebeurt niet vindt ik dit toch wel jammer.
  4. Iets wat bij mijn persoonlijk echt een eeuwige zoektocht lijkt te zijn. Namelijk de juiste kleur foundation vinden. Ik heb een vrij lichte huid en vaak zijn zelfs de lichtste kleuren te donker. Zo kwam ik wel eens foundations tegen op blogs waarover wordt gezegd dat deze perfect zijn voor de lichte huid. Vervolgens kocht ik deze dan en bleek alsnog te donker te zijn, terwijl het echt de lichtste kleur is. En dan zijn er vaak ook nog eens nergens testers van te vinden in de winkel en als je er naar vraagt krijg je te horen dat deze er niet zijn. Gelukkig heb ik nu wel een matchende kleur cc cream van MaxFactor gevonden en ook de lichtste kleur is hier ook inderdaad de lichtste kleur.
  5. Even buiten het make-up gedeelte gezien. Producten zoals bodylotion, waxmelts e.d waar van gezegt wordt dat er een fijne geur aan zit. En wannneer je er aan ruikt je een super chemische geur tegemoet komt. Bah, zo niet fijn. Dit is vaak voor mij dan al een reden om het product niet te gebruiken. Dan zou je zeggen dat je eerst in de winkel moet ruiken, maar sommige verpakkingen zijn geseald waardoor dit niet kan. Zoals bijv. de aardbeien waxmelts van de Action. Brr, deze hebben echt zo'n chemische aardbei lucht en ook nog eens een extra zoete geur erover heen dat ik deze echt smerig vindt ruiken. Nee, echt dat merken dat verkopen.http://iontrend.nl/wp-content/uploads/2014/04/Action-wax-moods-scents-584x438.jpg
Dit zijn mijn vijf grootste minpunten, om het maar zo even te noemen.
Maar om al het gemopper en gezeur daar te laten, er zijn natuurlijk, en gelukkig ook maar, veel meer goede producten te vinden dan slechte.

Wat zijn jouw minpunten bij producten?





Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?