Mijn favoriete herfst lakken 2014

 
Wanneer de blaadjes weer beginnen te verkleuren en het buiten weer kouder wordt, verander ik ook van nagellak kleuren. Waar ik in de lente en zomer veel frisse en felle kleuren pak, zijn dit in de herfst en winter meer donkere en warme kleuren. Mijn favoriete herfst en winter kleuren/lakjes laat ik vandaag aan jullie zien.

Bordeaux kleuren vind ik erg mooi en chique staan. Ook is het een warme kleur die ik het mooist in het najaar en de winter vind staan. Deze twee lakjes zijn van het merk Saffron. De eerste is een helder bordeaux lakje en het andere lakje is een heel donker rode kleur die bijna bruin lijkt.
Koningsblauw, een van de mooiste kleuren blauw vind ik zelf. Deze van L’oreal is een prachtige blauw met een blauwe shimmer erin. Ook mooi zijn de donkere paarstinten, zoals de matte paars van Catrice en een metallic paarse lak van Teeez.
Wat ik ook altijd mooi vind zijn bruin en goud tinten. Als eerste een mooie warme bruin gouden lakje van Saffron. Lijkt zelfs erg veel op een duo chrome lakje. Een speciaal winter lakje van Gosh met veel verschillende bruine/gouden en mosgroene glitters erin. Dit gouden glitterlakje van Pupa is erg mooi en er ook nog eens makkelijk af te krijgen.
 
Heb jij favoriete kleuren die je in de herfst en de winter draagt? En doe jij ook andere kleuren op?
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?