Kruidenblog 'Het Kruidentuintje' gestart!

Afbeeldingsresultaat voor kruiden
Zoals jullie al aan de titel van dit artikel hebben kunnen lezen ben ik een kruidenblog begonnen, met de toepasselijke naam Het Kruidentuintje.

Ik weet dat ik al eerder twee andere blogs en een webshop ben gestart en hier min of meer een paar maanden na het begin ervan mee ben gestopt.
Overigens werd mijn webshop geblokkeerd en kan ik er dus niet meer bij.
Maar over deze extra blog ben ik juist erg enthousiast!
En deze blijft ook zeker bestaan.



Maar op weer terug te komen op mijn blog 'Het Kruidentuintje'.
Ik ben hiermee begonnen, omdat ik het een goede aanvulling vindt op mijn studie Natuurlijke Geneeswijzen.
En ik zo op deze manier ook alles wat ik leer en wat mijn ervaringen er mee zijn kan delen met jullie.
Ik wil op mijn 'Het Kruidentuintje' gaan bloggen over de volgende onderwerpen:
  • Kruiden
  • Tips
  • Informatie
  • Zelf natuurlijke producten maken
  • Recepten met kruiden
  • Zelf kruiden telen & kweken
  • En meer van zulk soort onderwerpen
Ook zal ik hiernaast ook andere onderwerpen aan bod laten komen die te maken hebben met Natuurlijke Geneeswijzen of die er dicht bij in de buurt liggen.
En over onderwerpen die ik boeiend en interessant vindt.
Zo zal ik er ook onderwerpen op maken over de cultuur van de indianen ( hier begon eigenlijk de kruidengeneeskunde ) en over paranormale onderwerpen.

Mijn 2e blog, 'Het Kruidentuintje', zal dus compleet anders zijn dan deze blog.
Maar dit vindt ik juist wel een goede aanvulling op mijn studie.
En na wat gezoek op internet zijn er ook maar weinig tot geen blogs die over deze onderwerpen schrijven.
Dit komt volgens mij ook doordat er nog veel ongeloof is over Natuurlijke Geneeswijzen en kruidengeneeskunde, wat erg jammer is.
En ook dat er over bepaalde onderwerpen toch nog steeds een taboe is om erover te praten.

Maar goed, ik ga hier dus allemaal over bloggen op http://het-kruidentuintje.blogspot.nl/
Ben nu bezig met onderwerpen bedenken en artikelen maken.
Aankomende maandag of dinsdag komt het eerste echte artikel online op 'Het Kruidentuintje'.

Hoop dat jullie een kijkje komen nemen!
Groetjes en een zonnige dag!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?