Floresque Eau de Parfum

 
In mijn Collective Holiday Shoplog konden jullie de Floreque eau de parfum al voorbij zien komen.
Deze parfum kocht ik bij de Wibra voor maar €2,99.
Wibra heeft verschillende parfums te koop voor allemaal rond deze prijs.
De verpakking trok mij al meteen, want deze vindt ik er erg mooi uitzien.
Maar waar ik het meest naar benieuwd was is de geur.


 
Ook boven op het doosje staat een mooi aquarel vogeltje afgebeeld.
 
 
Tja en dan de flacon zelf.
Wel een beetje een bummer na zo'n mooie tekening op het doosje.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hetgeen van het doosje ook op de flacon te zien zou zijn.
Of dan tenminste nog een dop in de vorm van een vogeltje.
Maar op zich is de flacon verder wel prima en geheel een zacht roze tint.
De flacon is vrij bol en groot en bevat 100ml
Maar wat wil je anders ook voor €2,99.
 
 
 De parfum is vrij bloemig en fris.
Een erg fijne geur vindt ik zelf.
Ook ruik ik in de verte wat musk en patchouli, al is dit heel licht.
De parfum ruik je best wel goed voor een goedkope parfum en blijft ook best nog wel redelijk goed hangen.
Al vervliegt deze wel sneller dan een duurdere parfum.

Maar in ieder geval zeker een aanrader als je bijv. wil proberen of een bloemige geur iets voor jou is.



Reacties

  1. Ook ik kocht deze ooit bij de Wibra, inmiddels zie ik hem daar echter nooit meer liggen. Jammer, want het is een lekker fris geurtje, zeker voor de prijs. Weet jij toevallig of deze nog ergens te verkrijgen is? Heb al eindeloos gezocht op internet, maar er valt niks over te vinden...

    Altijd zo jammer als je favoriete geuren uit de handel raken, of niet meer in eigen land verkrijgbaar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze heb ik zelf ook al een tijdje niet meer kunnen vinden bij de Wibra. Inderdaad jammer als deze ineens niet meer te vinden zijn.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?