Wibi's praatjes : Poseren, een waar model

Hoi iedereen, daar ben ik weer!!

Kijk mij eens mooi zitten.
Ik zou zo modellenwerk kunnen gaan, tenminste als ze dat zouden hebben voor parkieten.
Mooi recht op en borstje vooruit.
Kan zo op de cover van Vogue.

En zelfs een hoedje staat mij goed.
Niet dat ik het hoedje zelf heb opgezet, maar dit heeft Marjolein via de computer gedaan.
Hoe dat weet ik niet hoor.
Maar moet je toch eens kijken hoe goed dit mij staat, zelfs al is het een hoedje met een lint erom.

Hier proberen ze stiekem een foto van mij te maken, om zo een stiekeme foto te maken waar ik niet zo voordelig op uit zou komen.
Maar ha ha, ik had ze mooi door en kon nog snel mooi gaan zitten.
Altijd een model, zelfs als ze stiekem foto's proberen te maken van mij.

Groetjes van Wibi de modellenparkiet.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?