Catrice LE Metallure

catrice0

In Augustus komt Catrice weer met een nieuwe LE collectie. Lipsticks in koperkleurige hulzen, marbled oogschaduws en metallic nagellak. Een collectie geïnspireerd op de metaallook van de catwalk. De collectie ziet er op de foto's erg mooi uit, dus kijk snel mee!







catrice04
Volgens Catrice zitten er rosékleurige deeltjes in, gemixt met goud. Al denk ik zo als i kdeze bronzer zie dat deze voor de lichte huidjes te donker zal zijn. Jammer dat er niet meer kleuren in de LE zitten van de bronzer.
Luminizing Bronzer € 4,99
catrice01
Drie kleuren lipstick in koperkleurige huls met patroon, ziet er erg mooi uit. En ook de kleuren vindt ik er echt super mooi uitzien. Alluring Pink, Alluring Red en Metalight.
Lip Colour € 3,99
catrice03
Oogschaduws met een gemarmerd effect.
Marbled Eye Shadow € 3,59
catrice02
Metallic komt weer helemaal terug van weggeweest ook in de nagellak. Vooral de rode vindt ik er zo op de foto echt mooi uitzien. En dat terwijl ik eigenlijk nooit zo'n fan ben van rode nagellak. De metallic lakken in deze collectie zijn verkrijgbaar in 5 tinten.
Ultimate Nail Lacquer € 2,99
catrice05
Mascara Topper & Liner. Dit product heeft een borsteltje en een kwastje met daarop een zwarte kleur met glitters.
Mascara Topper & Liner € 3,99

Er zitten best wel een aantal producten in deze LE die ik er erg mooie uit vindt zien! De collectie is vanaf Augustus 2014 te koop bij Kruidvat en de Trekpleister.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?