Wibi's Praatjes - Iew! Beestjes!

Hoi hoi allemaal!
Hier ben ik weer!

Afgelopen weken was het toch wel erg lekker weer.
Alleen wel soms wat warm met zoveel veertjes, maar wat zou ik er gek uitzien zonder veren.
En tja ze hebben ook geen mini zonnebrand voor parkieten uitgevonden, dus dan maar met veertjes.
En verkoeling zoeken met de plantenspuit.

Ook wordt ik weleens buiten op de veranda gezet, alleen dan moet er wel iemand bij mij blijven.
Anders vindt ik het maar eng met alle beestjes die buiten rond zoemen.
Stel je voor dat er weer een vlieg op mijn hoofdje gaat zitten, zoals al een keer gebeurd is.
Nee nooit meer hoor.
Vond ik toch wel erg eng.
Maar buiten met een windje is het wel lekker met warm weer.

En iew, deze zat op de grond!
Stel je voor dat die mijn kooi binnenkomt.
Maar gelukkig werd dit beestje weg gejaagd door mijn baasje, gelukkig maar.
Dan ben ik toch minder bang voor beestjes.

Dit was het weer voor deze keer.
Hou Marjolein haar blog in de gaten voor mijn volgende artikel.

Misschien wordt ik nog wel een beroemde parkiet!!
Groetjes en een vleugeltje,
Wibi.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?