Stash - Nagellakstash glitter lakken

En tenslotte het laatste stash artikel over de lades uit mijn helmer kastje ( waar ik mijn nagellak in opberg ).
Het zijn inmiddels een behoorlijk aantal artikelen erover geworden, maar dan vandaag toch echt de laatste.
In dit artikel laat ik jullie mijn glitter topcoats zien.
Als ik ergens wel gek op ben zijn het wel glitters, hoe meer des te beter, dus kijk mee naar mijn collectie glitterlakken!



Zoals elke keer begin ik ook nu weer met de lakjes van Essence.
Hier heb ik verreweg de meeste glitterlakken van.
De eerste vier lakjes zijn nog uit de oude lijn en de laatste uit de nieuwere lijn.

Een aantal van de special effect toppers van essence en een glitterlak van een de oude LE  Get Loud!

Twee oudere twins topcoats, twee glow in the dark lakjes, een gold leaf lakje uit de LE Metal Glam van eind vorig jaar.
Op de tweede rij twee special effect toppers met flakies en daarnaat drie lakjes uit de vrij oude LE @ Holographic.com 
De lakjes die je dubbel ziet op de foto heb ik als back-up.

H&M glitterlakjes.

Lakjes van verschillende merken.
1e rij: Indigo en Le Femme
2e rij: MAX, Wibra, NYC en Fogan.

Teeez, OPI, een glitterlakje met geur van Revlon, L'oreal confetti lakje en als laatste MaxFactor.

Twee LE van Rimmel cocktail colour en twee van de Hema.

Glitterlakken van Sally Hansen.

Wonderbaarlijk genoeg heb ik in deze lade maar 2 lakjes van catrice uit de LE Million Styles.

En als laatste drie lakjes van de najaarscollectie van Bourjois.

Dit waren weer al mijn glitterlakjes en daarmee ook het laatste foto artikel over mijn nagellakstash.
Hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?