OPI Shatter Lakjes

Dat OPI erg mooie lakjes heeft is volgens mij wel een algemeen bekend feit.
Maar wat ook een feit is, is dat de lakjes van OPI nogal aan de prijzige kant zijn.
Dus toen ik een tijdje terug een aantal OPI shatter lakjes bij de Action zag kon ik het niet laten om er een aantal in mijn mandje te doen.
Want normaal kosten deze lakjes €12,95 en bij de Action waren ze maar €2,49.
Nogal een verschil en gelijk leuk om ze uit te proberen.

De flesjes zien er zo uit als alle OPI lakjes, waarbij de dop smaller is dan het flesje zelf zodat je van boven ook goed de kleur kan zien.
Handig als je je lakjes in een lade opberg.
Het enige verschil is dat de dop een shatter/cracking patroontje heeft.

De lakjes hebben ook namen, wat ik altijd wel een leuk extraatje vindt.
Shatter the Scales - donkergroene shatterlak met groene shimmer
Dit is trouwens een shatterlakje uit de oude OPI spiderman collectie.
Gold Shatter - een gouden shatterlak met gouden shimmer
Red Shatter - een creamy rode shatter lak zonder shimmer

Het kwastje werkt erg fijn en ook houdt de dop goed vast.
Het kwastje is niet te breed, maar juist lang en smal.
Iets dat ik altijd wel fijn vindt werken.

Of de lakjes een goed cracking effect hebben is verschillend.
De rode 'kraakt' goed en de groene 'kraakt' wel maar op een beetje een aparte manier.
Eerder in de lengte, wat een apart effect geeft.
De gouden shatter heeft bijna geen effect met een dun laagje, wel met een wat dikkere laag.
Ook verschilt het bij de goudkleurige welke lak je er onder hebt.
Ik probeerde deze na de foto gemaakt te hebben op een licht beige kleur en daar deed deze het goed op.
Alleen is deze wel minder opvallend door de lichte gouden kleur.

Hoe het komt dat de lakjes zo verschillend zijn qua kwaliteit weet ik niet.
Het kan er misschien mee te maken hebben dat ze bij de Action lagen omdat er iets is met de kwaliteit ervan.
En daarom goedkoper verkocht worden.
Maar ik ben er verder prima over te spreken.

Leuke lakjes om een keer te proberen en voor €2,49 een goede prijs.
Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen of de Action deze OPI Shatter lakjes nog verkoopt.

Reacties

  1. Had ook al gemerkt dat het gouden shatter lakje toch weinig deed qua shattering, maar nog steeds erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?