Nail art - Green nails

Groene nagellak is niet een kleur die ik vaak draag, al vindt ik het wel een mooie kleur.
En dan vooral in nail arts.
Als inspiratie ging ik opzoek naar een aantal nail arts met groene details erin.
Kijk mee naar welke leuke nail arts ik vond via google.
De allerleukste nail arts met groen erin die ik vond waren deze.


Een blokjes frech manicure, alleen dan met een groene twist.
Erg leuk als je niet je gehele nagel groen wil lakken, maar liever voor detail gaat.

Nog een variatie op de french manicure.
Een groene kleur gecombineerd met zwarte details.

Deze vindt ik erg mooi, mede ook door het glitter dat erin zit.
En ook erg mooie details en wederom een soort french manicure.

Wel geheel groen, maar wordt mooi onderbroken door de vlinder en de bloem.
Ook makkelijk na te maken met nail art stickers of stamping plates.

Perfect voor de zomer met bloemen en polka dots.
Staat fris en zomers.

Wederom een french manicure soort.
Erg mooi met het glitterende groen en de witte bloementak.

En als laatste deze grasgroene kleur met madeliefjes en een licht patroontje erin.

Wat vindt jij van groene nagellak? 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?