Maybelline Terre Indienne Blush & Bronzer powder

Een goede bronzer vinden voor de lichte huid is soms een hele opgave.
Vaak zijn er alleen 'passende' bronzers te vinden bij de wat duurdere merken.
Zo heeft Maybelline nu de Terre Indienne Bronzer powder met blush.
En deze past perfect bij mijn lichte huid.

De bronzer en blush poeder zitten in een basis rond doosje dat een draai deksel heeft.
De verpakking is roze met goud, wat er mooi en zomers uitziet.
Ik heb de poeder in de kleur 09 Golden Tropics.

De poeder zelf ziet er erg mooi uit.
Het roze gedeelte heeft een mooi veren patroon en combineert goed met de bronzer.
Deze hebben, de blush en de bronzer, overigens warme tinten.
Wel heeft de poeder een typische poeder geur, wat ik op zich niet storend vindt en eigenlijk wel fijn vindt ruiken.
Op je gezicht eenmaal aangebracht ruik je er niets meer van.

De blush en de bronzer.
Hier lijkt de bronzer wat te donker, maar ik heb deze wat extra aangezet op mijn arm, zodat deze zo goed mogelijk te zien was op de foto.
Je kan beide prima opbouwen qua kleur en zo het gewenste effect maken.
De blush en bronzer hebben een vrij lichte glow, maar zijn eigenlijk zo goed als mat.
Wanneer ik deze subtiel aan breng geeft het een erg mooi natuurlijk effect.

Een erg fijne bronzer met blush die ook nog eens perfect bij de lichte huid past.
Wel wat prijzig, maar voor een goede bronzer vindt ik dat niet zo'n ramp.
Omdat ik dan weet dat ik deze toch vaak ga gebruiken.
Prijs €13,29

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?