Trend voor de zomer - blauwe mascara

Jaren geleden was dit al een trend en nu is het deze zomer weer een trend. Blauwe mascara. Zelf vindt ik dit een erg leuke trend, want met een blauwe mascara maak je in een handomdraai een opvallende en zomerse look.


Pictures1 Trend: Blauwe Mascara
Blauwe mascara is zeker niet onopvallende te noemen en geeft een pop of colour.
Vooral in de zomer als het warm is en je niet veel make-up wilt gebruiken is dit een uitkomst.
Beetje bb cream, poeder en een blauwe mascara op je wimpers en klaar is je zomerse look.
Heb je toch een kleurrijke look, alleen zonder veel andere make-up te gebruiken.
Het mooist, maar dit is persoonlijk, vindt ik om je lippen neutraal te houden wanneer je een blauwe mascara ophebt.
En dan alleen een lichte roze of nude kleurige lipkleur op te doen.
Maar als je dit mooi vindt kan je ook gerust een gekleurde lipstick erbij gebruiken.


Blauwe mascara is jaren geleden ook een tijd een trend geweest.
Ik weet nog goed dat ik toen ik een jaar of 13/14 was ik bij de Hema een blauwe mascara kocht.
En dat is alweer meer dan tien jaar geleden.
Dus zo zie je maar dat trends, de meeste dan, toch steeds weer terug keren.

In ieder geval een trend die ik leuk vindt en al vaak draag.
Wat vindt jij van blauwe mascara? Leuk of niets?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?