Stash - Trind lakjes stash

Waar jullie voorgaande 2 keren al delen van mijn nagellakstash hebben kunnen zien, is het vandaag tijd voor deel 3.
In dit deel laat ik jullie mijn Trind lakjes zien.
Ik hoop dat jullie het nog niet vervelend gaan vinden, want mijn stash is vrij groot, want er zullen nog wel een aantal stashartikelen volgen.


Mijn Trind stash heb ik niet in mijn helmer, omdat hier simpelweg de lakjes te hoog voor zijn en niet in de lades passen.
Daarom bewaar ik ze in een stoffen opbergbak.


Dit zijn alle verzorgende lakjes en base- en topcoats.
Sommige heb ik dubbel als back up.


Dan een deel van de gekleurde lakjes.
Dit zijn een lente en een zomercollectie van vorig jaar.
Maar dit jaar zijn deze kleuren ook weer een trend, zoals de pastel roze kleur bijv.

En als laatste deel van de gekleurde lakjes de wat donkerder lakjes.
Bovenste rij is de wintercollectie van vorig jaar.
Daaronder twee lakjes die wel in het vaste assortiment zitten.

Nu vindt ik deze stash update nog wel meevallen qua hoeveelheid.
Trind lakjes vindt ik erg fijn in gebruik en vooral de verzorgende lakjes zijn super fijn.
Heb jij al eens producten/lakjes van trind geprobeerd of gebruikt?

Reacties

  1. Wow wat heb je veel Trind lakjes zeg! Ik heb alleen verzorgende producten van Trind ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit eigenlijk, maar hoor en lees wel constant over de verzorgende nagellakken van Trind! En wat een boel, wel lastig dat ze net te hoog zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?