My life in 20 questions tag

De laatste tijd vindt ik veel verschillende leuke tags op youtube, waaronder deze tag.
De 'My Life in 20 Questions Tag.'
Een tag waarin ik 20 vragen beantwoord over persoonlijke dingen.
Van wat je droom is tot je lievelingseten.
Op naar de 20 vragen!

Wat is je lievelingskleur?
Mijn lievelingskleur is roze. En dan vooral roze met glitters erover of een roze lak met een speciale finish, zoals liquid sand.

Wat is je favoriete nummer?
Eigenlijk twee favoriete nummers, beide nummer zijn van Nick & Simon. De eerste is 'Kijk Omhoog' en de tweede is 'Alles overwinnen'. Alhoewel ik alle nummer op de cd's van Nick & Simon wel goed vindt. En ja ik hou nu eenmaal van Nederlands talige muziek en ik vindt het twee goede zangers.


Wat is jouw droom carrière?
Mijn droomcarriére zou toch wel full-time bloggen zijn. Dit lijkt mij toch zo ontzettend gaaf om te kunnen doen. Al lijkt het mij wel veel werk, maar dit zou ik totaal niet erg vinden. Hoop dat deze droom ooit nog eens uitkomt.

Waar zou je op jezelf willen wonen?Ik zou het liefst in Rotterdam, waar ik nu ook woon, willen blijven wonen. En vooral niet midden in de stad, hier zou ik knettergek worden van de herrie. Geef mij maar een rustige omgeving. Een beetje op de plek waar ik nu woon en dat is aan de rand van Rotterdam.

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Ik reis het liefst met de auto. Dit vindt ik de fijnste manier van reizen. En over vakantiereizen ook, want mij krijg je niet in een vliegtuig, ben doodsbenauwd voor vliegen. Hoewel er wel wordt gezegd dat dit de veiligste manier van reizen is. Nee hoor, niets voor mij. Ik had het toch al niet zo op vliegtuigen, maar sinds ik een paar jaar terug een film op tv had gezien over een vliegtuig dat tijdens de vlucht de zee in ging ben ik spaansbenauwd voor.

Wat doe je in je vrije tijd?Bloggen, gezellige dingen doen met moeder zoals shoppen, een boek lezen, zelf sieraden maken.
En nog wel een paar dingen.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Ik heb niet echt een favoriete kledingwinkel, want ik ben niet echt van de Fashion. Ik koop vaak gewoon wat ik leuk en fijn vindt zitten. Als dit toevallig in de mode is is dat ook wel weer leuk. Wel koop ik geregeld, wanneer ik kleding nodig heb, kleding bij H&M, M&S en C&A maar ook even goed op de markt. Maakt voor mij niet echt uit waar ik mijn kleding koopt, het hoeft van mij ook niet eens duur geweest te zijn.


Wat zou je nog graag gaan doen?Ik zou nog graag een gedichtenbundel uitbrengen, die ik overigens aan het schrijven ben op het moment. Misschien laat ik hier nog wel eens iets over zien op mijn blog. Ook zit ik erover te denken om een eigen webshop te gaan beginnen waarin ik mijn zelfgemaakte sieraden e.d verkoop. En dan echt sieraden waar ik er net een of twee van heb gemaakt, zodat het exclusief blijft. Nog een hoop plannen zoals je ziet.

Wat is je favoriete thee smaak?Ik hou van verschillende smaken thee, maar mijn favoriet van het moment is pickwick winter glow. De is ruikt heerlijk kruidig en kaneelachtig. Ook vindt ik fruitsmaken erg lekker.

Verzamel je iets?
Ik heb niet echt dingen die ik verzamel. Wel heb ik heel vroeger, en dan heb ik het echt over meer dan 15 jaar terug, postzegels en munten. Ik had hier zelfs speciale boeken voor. Tegenwoordig verzamel ik deze niet meer. Wel heb ik veel boeken, misschien zou je dat ook als een verzameling kunnen zien...

Je slaapt niet zonder…
Mijn dekbed. Zelfs in de zomer met 25 graden heb ik mijn dekbed nodig. Misschien vreemd, maar zonder dekbed kan ik niet slapen.
Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Oeh lastig, want ik zou dit eerlijk gezegd wel willen delen met mijn ouders en grootouders. Want zij doen echt zo veel voor mij en zijn er altijd als ik ze nodig heb. En op deze manier zou ik iets voor ze terug kunnen doen door bijv. iets te kopen wat ze graag willen maar te duur vinden. Ik vindt het altijd maar moeilijk om dingen voor mijzelf te kopen zonder een ander, zoals mijn moeder, ook iets te geven. Ik denk dat ik er leuke dingen mee zou gaan doen, zoals dagjes uit. Hier kunnen dan ook mijn ouders en grootouders aan mee doen. Twee vliegen in een keer dus. Ik zou het dan toch zo doen dat anderen er ook wat aan hebben. Zo ben ik nu eenmaal. Ik hou niet graag alles voor mezelf.

Wat is je favoriete make-upmerk?Ik heb niet een favoriet merk. Wel vindt ik Catrice, O.P.I, Essie en rimmel erg fijn.

Wat is je favoriete seizoen?
Mijn favoriete seizoenen zijn de herfst en de winter. De verkleurende bomen, de natuur die stiller wordt en veranderd. En ook de feesten die in deze seizoenen zijn vindt ik de leukste van het hele jaar. Maar het begin van de lente vindt ik ook wel fijn, niet te warm en te koud. En de natuur die weer wakker wordt met de bloemen en de fluitende vogeltjes. Ach, elk seizoen heeft wel wat. Alleen de zomer vindt ik veel te heet.
Slaap je met de deur open of dicht?Ik slaap altijd met mijn duur open, met mijn deur dicht voel ik mij toch wat opgesloten.

Wat eet je het liefst?Het lekkerst vindt ik de tomaten-groentensoep en draadjesvlees van mijn moeder. Dit kan mijn moeder echt super lekker klaarmaken. Je zou mij er zelfs s'nachts voor wakker mogen maken ;)

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat mij het erg leuk leek om te doen en zo ook mijn interesse in beauty te kunnen delen met anderen. En ik zeg eerlijk, ik heb er totaal geen spijt van dat ik ooit ben begonnen met bloggen. Dit jaar blog ik alweer 3 jaar en ik vindt het nog altijd leuk om te doen.
Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee, dit omdat ik gewoon eigenlijk nooit tijdschriften lees.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Toen lag te slapen in mijn bed.

Wat is je favoriete parfum?Mijn favoriete lente/zomer parfum is CK One Summer die afgelopen zomer uitkwam en voor de herfst/winter de parfum Maroussia. Deze twee geuren blijven toch wel mijn favorieten.

Als je deze tag ook leuk vindt, neem deze dan gerust over!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?