Dr. Obagi Restoracalm Soothing Recovery Cream

Wanneer je een gevoelige huid hebt, heb je vaak last van roodheid en een onrustige huid.
Maar ook wanneer de weersinvloeden snel veranderen kan je huid hier last van krijgen.
Een producten wat hier speciaal voor bedoeld is, is de Dr. Obagi Restoracalm Soothing Recovery Cream, een product uit het assortiment dat de wereldwijd bekende dermatoloog Dr. Zein Obagi heeft ontwikkeld.

De flacon zit in een wit met blauw doosje.
Dit oogt heel clean en toch ook wat medisch.
Maar ik vindt het er juist wel mooi uitzien.
En het is tenslotte ook een cream die ontwikkelt is door een dermatoloog.

De flacon heeft een ronde vorm en dezelfde uitstraling als het doosje waar het inkomt.
De flacon bevat 50 ml.
Dit lijkt misschien niet zoveel, maar je hebt per keer maar 1 a 2 pompjes nodig.
Dus zuinig in gebruik.


Informatie en ingrediënten op de zijdes van de verpakking.
De cream belooft de huid te helpen herstellen, roodheid te verminderen en huidirritaties tegen te gaan.
Ook belooft het onmiddelijk verlichting en hydratatie te geven aan een huid die gevoelig of minder weerstand heeft.
Bij de ingrediëntenlijst zie je ook veel natuurlijke ingrediënten staan, alleen maar goed natuurlijk.
Zoals o.a Sheabutter en jojoba.


De flacon heeft een handige pompflacon, waarmee je makkelijk de juiste hoeveelheid cream kan krijgen.
En het is ook nog eens stukken hygiënischer dan een potje.

De cream zelf heeft een licht gelige kleur en ruikt kruidig.
Een geur waar ik in het begin wel even aan moest wennen, maar op zich best wel lekker ruikt.
De cream brengt makkelijk aan en trekt snel in in je huid.
Daarna voelt mijn huid heerlijk zacht aan.

Ik heb de cream nu ongeveer een maand gebruikt en ik kan echt zeggen dat mijn huid er stukken beter door is geworden.
Waar ik voorheen veel last had van roodheid en onzuiverheden, heb ik daar nu nog amper last van.
Ik heb veel minder roodheid en alle puistjes en andere onzuiverheden zijn zo goed als verdwenen.
Ik heb hier en daar af en toe nog wel een puistje, maar lang niet meer zo als een maand geleden.
Echt een heel goede cream die echt goed werkt voor je huid.

Het enige is dat de cream wat aan de dure kant is, namelijk €84,95.
Maar voor zo'n goede cream die ook nog eens zuinig in gebruik is en voor mijn huid zo goed werkt heb ik het er wel voor over.
Alleen wel even voor sparen ;)

Zeer zeker een aanrader en hier te koop.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

  1. Ik ken het merk niet maar wel fijn dat je er zoveel baat bij hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij klinkt wel heel goed! Jammer dat hij zo prijzig is alleen; ik zou niet snel zo veel geld aan een product uitgeven ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?