2 Manieren voor een French Manicure

French manicure, een van de meest bekende manieren om je nagels mee te doen.
Ziet er verzorgd en netjes uit.
Maar is ook erg leuk om met een nail-art te combineren.

De french manicure met nail-art kan je op verschillende manieren maken.
Een daarvan droeg ik de volgende laatst zelf.


Dit is de meest standaard en basic manier van French manicure.
Het bekende witte randje.


Zelf voegde ik daar een glitter en een hartjes nail-art sticker aan toe.
Zit er toch net even wat anders uit.
Nog steeds netjes en verzorgd, maar ziet er net even wat anders uit.


Het glitterrandje maakte ik met een zilveren holografische stripers van Essence.
De witte hartjes zijn nail-art stickers en net als de striper van Essence.
En om natuurlijk alles goed te beschermen een glanzende en sneldrogende topcoat.

En klaar is je french manicure met twist!

Reacties

  1. Leuk gedaan! ik ben er niet zo goed in... leuk ook met die glittertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Ik ben zelf niet zo goed in het maken van de nette randjes dus dat doe ik niet zo vaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?