Biodermal PCLE creme


Biodermal PCLE is een creme die al jaren bekend staat om zijn verzorgende werking voor een gevoelige huid.
Dit komt door de vele verzorgende ingredienten die in de creme zitten.

Het uiterlijk van de tube is vrij clean en basic, maar opzich ziet dit er wel goed uit.
Niets mis mee.

De creme belooft je het herstellend vermogen van de huid te verbeteren en huidproblemen zoals een gevoelige, onrustige en vlekkerige huid te voorkomen.
Wat ook een pluspunt is is dat deze creme geschikt is voor alle huidtypen.
Dit vindt ik wel een aparte opmerking voor deze creme als je nagaat dat deze creme voornamelijk bedoeld is voor de gevoelige huid en om de huid te helpen herstellen.
Want een huid die hier geen last van heeft, heeft dan toch ook deze creme niet zo nodig?
Tenminste zo lijkt het mij.


De creme is ietwat dikkig van structuur maar prima uit te smeren.
Er zit een lichte verzorgende geur aan deze creme, die vrij basic ruikt.
Ik heb gelukkig de laatste tijd niet zoveel last en probleempjes met mijn huid, maar dit komt met name door een andere creme die ik op het moment aan het testen ben.
Voorheen toen ik de PCLE creme gebruikte, hielp deze wel iets maar ik had toch nog iets last van puistjes e.d.
Dus bij mij hielp deze daar niet helemaal bij, maar dit kan ook komen doordat de creme iets te vettig is voor mijn huid.
Wel werkt deze erg fijn bij een droge huid die schraal aanvoelt.
Voor een ieder zal deze creme weer anders werken en misschien werkt deze wel erg fijn bij een ander huidtype.

In ieder geval is deze ook erg fijn voor droge huid op je handen! ;)

Prijs:€25,99

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?