De Betty Brush


Ik had al veel goeds gehoord over de tangle teezer.
Een borstel/kam om je haar makkelijk en vooral pijnloos te kunnen ontklitten.
Nu was ik laatst weer eens een keer bij het Kruidvat en daar vond ik tussen de afgeprijsde producten een look a like van de tangle teezer.
Deze heet de Betty Brush en zit er bijna exact hetzelfde uit.
En kost maar €4,99.
In plaats van de €14,95 die de tangle teezer kost.


Het enige verschil is dat deze een klein handvat heeft.
Verder zit er totaal geen verschil in.

Informatie op de verpakking.

Belooft je haar makkelijk en snel te ontklitten.
Erg fijn en vooral bij lang haar.
Want klitten houden nu eenmaal van lang haar, maar ik hou niet van klitten.
Dus dan is deze brush wel een uitkomst.

Net als bij de Tangle Teezer zitten er korte en lange pinnetjes door elkaar.
En door het speciaal gevormde handvat houdt de Betty Brush ook nog eens fijn vast.
Maar doet deze brush ook wat er wordt beloofd?
En daar kan ik maar een ding op zeggen en dat is JA!

Werkt perfect en maakt mijn haar snel klitvrij.
Alleen zou ik niet echt zeggen dat de pinnetjes een fijne hoofdmassage geven.
Wanneer je niet oppast kan dit nogal gevoelig aanvoelen op je hoofd.
Dus voor de hoofdmassage ermee zou ik niet kiezen.
Maar voor in de lengtes van je haar is de borstel perfect.

Dus een erg fijne dupe voor de Tangle teezer.
En ook nog eens goedkoper.
Ik weet alleen niet zeker of deze nog te koop zijn bij het Kruidvat.
Maar misschien wel, gewoon even een kijkje nemen.
Prijs: €4,99

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?