Outfit Looks voor 1e & 2e kerstdag.


Vandaag is het 24 december, kerstavond.
Voor 1e & 2e kerstdag heb ik inmiddels twee outfits uitgekozen en deze laat ik jullie, net als vorig jaar, zien.
De outfit voor 1e kerstdag is wat feestelijker, terwijl de outfit voor 2e kerstdag meer basic is.
Op naar de outfits.

Links mijn outfit voor 1e kerstdag en rechts voor 2e kerstdag.
Zoals je hier al kan zien zit er een groot verschil in outfit.

De outfit voor 1e kerstdag is wat chiquer en feestelijker.
Onder het donkerrode vest draag ik een mouwloze witte coltrui.
Dit vindt ik zelf wel een mooie combinatie.

Ook heeft het vest een glimmer erin zitten.
Ja het vest is echt donkerrood, al is dit amper te zien op de foto's.
Maar dit komt omdat ik alleen op het moment foto's kan maken met mijn camera, echt een nachtmerrie!
Bij de outfit draag ik mijn ''love'' ketting van de Claire's.
Rood met goud vindt ik voor kleding altijd een erg mooie en feestelijke combinatie.

Hoogstwaarschijnlijk doe ik mijn haar in een donutknot met daarnaast een rood strikje of een zwart strikje met strass erop.
Dit weet ik nog niet zeker, dus het kan altijd nog veranderen.

Voor 2e kerstdag had ik deze outfit in gedachten.
Maar ik wissel misschien nog met de outfit die ik op mijn moeder haar verjaardag, op 27 december, wil dragen.
Dit gebeurt echt elk jaar.
Dat ik last minute nog even mijn outfit toch maar verander.
Met als gevolg dat ik de accessoires en mijn make-up ook moet aanpassen.
Maar goed, that's me!

Deze outfit heeft een mosgroen shirt met korte mouwtjes en een print voorop.
Met daarover een lang knooploos vest in een soort beige kleur.
Hier kan je goed de details van de print zien.
En voor een beetje glim, de strass steentjes op het shirt.

En als ketting vindt ik deze uilenketting erg leuk erop.
Deze kocht ik bij de Kruidvat.
Waarschijnlijk dat ze deze nog wel hebben, mocht je de ketting ook willen hebben.

Dat waren mijn outfits voor 1e en 2e kerstdag.
Nou ja, voor 1e kerstdag in elk geval zeker weten.

Wat voor oufits dragen jullie met de kerstdagen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?