Picture Moments Juli


De tijd vliegt, niet zoals op de bovenste foto ;), want het is alweer de laatste dag van Juli.
En dus tijd voor een Picture Moment van Juli.


Deze palettes kocht ik voor €0,50 cent bij de Action.
Ik vind ze erg lijken op Dior qua patroon en vormgeving als je de helft van het palette neemt.
Deze zijn een stuk goedkoper en erg goed gepigmenteerd.

Laatst kocht ik voor mijn moeder pioenrozen.
Echt super mooie bloemen.

Close-up.
Kijk eens wat een mooie grote roos.

Deze christmas crackers vond ik bij een winkel bij mij in de buurt .
Ja je leest het goed cristmas crackers.
Wel wat vroeg zo midden in de zomer.
Deze zijn overigens van Weleda.

Er zaten allemaal weleda mini's in.
Leuk om te proberen.

Aardbeien vind ik altijd erg lekker en toen vond ik ineens een aardbeitje in de vorm van een hartje.
Cute.

Oorbellen die ik bij de Claire's kocht.
Ze verkopen er erg leuke oorbellen, alleen de muziek staat er erg hard.
Je kan elkaar amper verstaan, dus de muziek mag van mij een stuk zachter.
Maar de oorbellen zijn superleuk.

Ook kocht ik nog wat spullen bij de H&M en bij een andere winkel een steamcream.
De cream wilde ik al een tijd graag proberen, maar zijn best prijzig.
Maar toch maar een keer gekocht na even sparen.
Ook nog wat make-upjes van H&M voor €1 en een nieuwe lipgloss van L'oreal glam shine.
Mijn all-time favorite lipgloss.

Bij de H&M kocht ik ook nog 3 shirten.

Tekst op het rode zebra shirt.
Echt een tekst die zo klopt.

En daar is Wibi ook weer een keer en nog net zo nieuwsgierig als altijd.

Deze grote berenknuffel vond ik nog in een doos.
Ik vond het wel een leuke pose voor een foto.

En mijn kruiden groeien echt super goed.

En de bak met bloemen is inmiddels overvol.
Echt leuk als je ziet hoe snel zo iets groeit en er bloempjes aan komen.

Hier is mijn morgendauw plant nog redelijk klein.
Inmiddels komt deze al tot halverwege de regenpijp!!

En eindelijk gaat ook mijn mint groeien.
Werd wel een keertje tijd.

Iets heel vreemds, deze boom krijgt al oranje blaadjes terwijl het volop zomer is.
Ah ja  de boom is vroeg met de herfst.

Chrysanten in plant vorm.

Wibi die smult van een tomaatje.

Aankopjes van bij de Trekpleister en de Intertoys.

Dit mooie ballerina elfje kreeg ik van mijn moeder.
Ben gek van elfjes en vind deze erg mooi.

Spulletjes die ik kocht bij de op=op voordeelshop.
De w7 lakjes, de zwitsal zeep en de labello.
De OPI liquid sand kocht ik bij de Douglas.

JIPPIE!!
Mijn eerste OPI liquid sand lakje.
Ze zijn vrij prijzig, €15 voor een lakje, maar echt erg mooi.

Vind deze echt prachtig.
Dekt super goed en droogt erg snel.
Deze is overigens van de Minnie Mouse collectie.



Ik kocht twee kleine lade kwastjes.
Een smalle voor oorbellen en wat andere beautyspulletjes.

En een grotere variant voor mijn haarspullen stash.

Dit mini portemonneetje met glitters heeft een lipgloss in zich.
Deze is erg plakkerig, maar het tasje ziet er erg mooi uit en staat leuk.

Bloemen in de planten.
Ben er toch wel trots op dat de planten al zo groot zijn.

Close-up bloempje.

Mijn favoriete snoepjes, yoghurt gums.

Nu het echt zomer is zijn er natuurlijk ook behoorlijk wat muggen en dan komt een citroen kaars altijd van pas.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?