Dove Go Fresh producten

In de zomer is het altijd belangrijk om je huid goed te verzorgen en te hydrateren.
Door de warmte kan je huid namelijk uitdrogen en dan kan wat extra verzorging noit kwaad.
Daarom komt Dove uit met twee nieuwe Go Fresh varianten.
De Dove Go Fresh voedende douchegel met blauwe vijg & oranjebloesem en de Dove Go Fresh met granaatappel en Lemon verbena.
De Dove Go Fresh voedende douchegel is een geheel nieuw product in de go fresh lijn.
De verpakking oogt fris door het wit en blauw.
Wat er zomers uitziet.
Op de verpakking kan je ook de afbeelding zien van wat voor geur de douchegel heeft.
Deze heeft de geur van blauwe vijg en oranjebloesem.
Dit ruikt erg lekker, ietwat zoet maar ook fris.
Een erg goede geslaagde combinatie.
Want meestal ben ik niet zo gek op de geur van vijgen, maar ik combinatie met oranjebloesem vind ik het erg lekker ruiken.
De douchegel heeft een heel licht blauwige kleur en voelt romig aan op de huid.
Ook geeft de douchegel veel schuim, ook al heb je maar een klein beetje gebruikt.
En is dus zuinig in gebruik.
Wanneer je de douchegel afspoelt, ruikt je huid lichtjes naar de blauwe vijgen en oranjebloesem.
Erg lekker ruikt dit en ook voelt je huid zacht en verzorgt aan.
Ingredienten.

Een erg fijn douchegel met een net zo fijne geur.
Ik zou deze zeker eens aanraden om in de winkel te gaan ruiken!

Prijs: € 3,55

De overige producten met de granaatappel en lemon verbena geur bestonden al een tijdje, maar daar is nu ook een bodylotion met deze geur aan toegevoegd.
Ook deze verpakking oogt fris door het wit met roze.
En ook hier is een afbeelding te vinden van de geur.
De geur, granaatappel met lemon verbena, ruikt vrij zoet.
Iets zoeter dan de vorige geur.
Opzich een best fijne geur, alleen vind ik deze iets te zoet.
Als er een beetje meer van de lemon verbena te ruiken was had ik deze denk ik iets lekkerder vinden ruiken.
Maar een prima geur als je van wat zoeter ruikende bodylotions houd.

De bodylotion heeft een dunne substantie.
Deze is heel makkelijk uit te smeren en trekt snel in je huid in.
Nadat je deze is ingetrokken voelt mijn huid heerlijk zacht aan.
De geur ruik je lichtjes op de huid en lijkt dan iets minder zoet te ruiken.
Iets wat ik wel fijn vind.
Ingredieten.

Een goede bodylotion die je huid zacht maakt, maar iets te zoet ruikt.

Prijs: €7,11

Er fijne zomerse producten die je huid heerlijk zacht maken en goed voeden.
De geur van beide producten past goed bij de zomer en zeker een musthave wanneer je met het warme weer je huid goed wil verzorgen en voeden.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?