Picture Moments Juni



En zoals elke laatste dag van de maand, ook deze maand Juni weer een picture moments.
Ik heb weer de leukste foto's voor jullie uitgekozen, dus ik zou zeggen kijk mee naar de foto's van de maand Juni!


Toen ik mijn glitter nagellak wilde wilde verwijderen en de wattenschijfjes knipte kreeg ik deze wattenschijfjes aan elkaar.
Ziet er apart uit.

Leuke nachthemd van Paul Frank.

Leuk detail is dat de merknaam met glitters is, en ik hou van glitters.

Laatst vond ik bij Zeeman dit kleine prullenbakje.

Maar ik gebruik het voor mijn wattenschijfjes, die passen hier prima in en het staat ook nog eens leuk.

Zo ziet mijn make-up plekje eruit.
Links mijn everyday bakje, in een witte servethouder een aantal van mijn palette's en rechts een houten dienblad met daarop een aantal andere verzorgingsspulletjes.

Daarnaast staan mijn oorbellen rekjes.
Er zijn inmiddels 2 rekjes bijgekomen.
Misschien dat ik binnenkort weer eens een oorbellen stash update heb.

Bovenkant van mijn helmer kastje met mijn nagellakstash.
Ik heb in een soort weckpot heb ik mijn nail-art kwasten gezet en in de zwarte doos heb ik nog een aantal andere lakjes en removers zitten.
En ook nog een aantal verzorgingsspullen voor mijn nagels.

Een tijdje terug was ik wezen winkelen en kocht ik de holografische lakjes van de Hema.
Bij de Intertoys vond ik nog twee neon lakjes en een aantal stripers.

Laatst plaatste ik een bestelling bij de H&M, waaronder o.a. deze lakjes ook mee bij bestelde.
Een creamy licht roze lakje, een paars glitterlakje en een setje van vijf lakjes.

Deze oorbellen zocht ik al een tijdje en vond ik bij Lucardi.
Namelijk oorbellen in de vorm van een blaadje.
Ze hadden deze in goudkleur, zilver en rosegoud, ik koos voor rosegoude bladeren.

Bij AH hadden ze Ananas aardbeien.
Had ze nog nooit geproefd maar zijn best lekker.

Zo zien ze er uit, als erg bleke aardbeien.

Op zuidplein kocht ik bij de Hema watenschijfjes en de twee andere holografische lakjes.
Wattenschijfjes gaan bij mij altijd erg snel, vandaar dat ik maar gelijk een pak van drie kocht.

Bij een nieuwe winkel, ik weet alleen even de naam niet meer, kocht ik een klein nail-art setje, een lakje van Revlon met geur en twee colour chancing lipsticks.

En bij Happy Bazaar nog meer leuke nail-art spullen.
Ben de laatste tijd echt in to de nail-art.
Ik kocht 3 wieltjes met fimo stukjes, een aantal imageplates, nagelwielen, dottingtools, nagelsteentjes en een set nail-art penselen.

Mooi snoepschaaltje.
Deze heb ik aan mijn moeder gegeven.

Mijn zelf gekweekte plantjes zijn al aardig goed gegroeid.

En ook mijn kruidentuintje is volop aan het groeien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?