Welke kleur lipstick/lipgloss ga jij dragen deze zomer?

Lipstick is een van mijn favoriete producten, ook in de zomer.
Hoewel ik het ook regelmatig wissel met een lipgloss.
Ligt er maar net aan hoe warm het op dat moment is.
Aangezien de zomer al weer voor de deur staat, leek het mij wel leuk om een artikel te maken over de kleuren lipstick/ lipgloss die ik vaak draag in de zomer.
Al kan je dit weer nog niet bepaald warm noemen, maar laten we hopen dat het toch echt beter weer gaat worden.

Lipsticks
In de zomer kies ik altijd de wat felle of juist licht roze lipsticks.
Vind ik altijd lekker fris en zomers.
Voornamelijk felle kleuren met maar twee lichte roze.
Van links naar rechts.
CK One 200 Rush - een zacht roze kleur die erg goed blijft zitten en mooi glanst.
Gosh 43 Tropical pink - een fel roze kleur die semi-matte is
Gosh 82 Exotic - een oranje/peachy lipstick die ook semi-matte is.
Maybelline 140 Juicy Bubblegum - een van mijn echte favoriete, een zacht fris roze kleur.
Catrice UC 050 Princess Peach - een peachy creamy lipstick.
Catrice UC 140 Pinker Bell - een fel roze creamy kleur met een koele ondertoon.

Lipgloss
Bij lipgloss kies ik voor lichte kleuren die een mooie shimmer hebben.
En het liefst niet plakkerig zijn.
Van links naar rechts.
Gosh Light'n Shine Lip Glaze 03 - een heel licht roze kleurtje met roze shimmer.
L'oreal Glam shine 16 Pure Chrome - nog een favoriet, een doorzichtige gloss met heel veel champagne kleurige shimmer.
L'oreal Glam Shine Crystals 303 Topaz Strass - een roze gloss met veel roze shimmer.
Maybelline ColorSensational Cream Gloss 130 Exquisite Pink - hoewel de naam anders doet vermoeden, is dit een peachy gloss met licht gouden shimmer.
Maybelline ColorSensational Cream Gloss 215 I Love Lilas - niet lila, maar zacht roze met een kleine metallic glans.

Lipcreams.
Natuurlijk horen liplaquers en lipcreams er ook nog bij.
Sinds een tijdje kan je deze super gepigmenteerde beauty's in de schappen van de drogist vinden.
En ik kan zeggen, ik ben fan.
Ik heb er al meerdere felle kleuren van de super goed gepigmenteerd zijn en lang bljven zitten.
Dus perfect voor de zomer!
Van links naar rechts.
Rimmel london Apocalips liplaquer 501 Stellar - een felle tint die door kan gaan voor rood/koraal en mooi glanst.
Rimmel london Apocalips liplaquer 303Apocaliptic - een felle fuchsia kleur met ook een mooie glans.
Essence Stay Matt Lipcream 02 Smooth Berry - lijkt erg op de vorige kleur, alleen is deze iets meer een kersenkleurtje, maar verschilt niet veel. Het enige verschil is dat deze matte is.

Wat zijn jouw favoriete kleuren voor de komende zomer?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?