Make-up trends Zomer 2013

Deze zomer zijn er veel verschillende make-up trends te zien, maar of het nu ook echt allemaal zou draagbaar is?

In ieder geval is er genoeg variatie!

Trend 1: Aandacht op de ogen!

De aandacht gaat op de ogen liggen komend voorjaar. Veel metallic tinten en gitzwart omlijnde ogen.  Let ook op de onderste wimperrand die flink aangezet is. Ook dit gaan we weer veel terug zien de komende zomer. Ook gaan de trends weer volop richting de sixties.
Make-up Trends Zomer 2013
Opzich best wel een mooie look waarbij de ogen echt opvallen.De kleur had van mij iets minder metallic mogen wezen, maar ja smaken verschillen nu eenmaal.

Trend 2: Minimalisme!

Minimaal, dat is het kernwoord van deze look. Absoluut nude, maar dan wel met een glanzend gezonde huid en gekrulde wimpers. Kies je wel voor een beetje meer make-up? Ga dan voor bruintinten.
Make-up trends zomer 2013

Mooie look en super draagbaar. Meestal als ik zelf niet weet wat voor look ik zou maken ga ik meestal voor een nude look. Wel zou ik de arcadeboog iets aanzetten met een bruine tint, die vind ik zelf altijd net iets mooier en geeft ook mee diepte.

 Trend 3: Pop your colours!

Minimalisme versus kleur! Veel kleur! Wanneer we zulke roze lippen hebben, dragen we de rest lekker nude. Dit om alle aandacht naar de kleur toe te brengen. De lippen deze zomer zijn mat! Welke kleur je ook kiest.
Make-up trends zomer 2013
Nog een van mijn all-time favorite looks. Ben zelf gek op felle kleurtjes en vind dit een erg leuke look voor de zomer die ik zelf zomers ook vaak draag.

Trend 4: Kleurfocus: Roze

De kleurfocus komende zomer ligt op roze. Zoals we in de foto hierboven zien, zijn de lippen roze. Maar ook de ogen mogen lekker angezet worden met deze kleur. Inclusief mascara!
Make-up trends zomer 2013
Tja, wat zal ik hier over zeggen. Laat ik het er maar op houden dat ik dit totaal niks vind. Felle oogschaduwkleuren vind ik nog wel leuk en gebruik ik ook wel eens, maar dit vind ik echt te veel van het goede. Dan zou ik eerder alleen kiezen voor een felroze eyeliner en het verder bij gewone mascara houden.

Trend 5: Nepwimpers!

Nepwimpers zijn het absolute middel om de ogen het middelpunt van het gezicht te maken. De regel blijft: ‘Houd de rest van je make-up rustig’.
Make-up trends zomer 2013
Leuke look, al kies ik zelf meestal voor neutralere nepwimpers wanneer ik deze draag. Persoonlijk vind ik dit net iets te, maar kan opzich wel. Zolang de rest maar neutraal is. Maar niets voor mij te opvallende nepwimpers.

Deze zomer kan je dus veel verschillende stijlen tegen komen in de trends, alhoewel een deel niet echt draagbaar is voor alle dag naar mijn idee. Maar dat is persoonlijk. De een houd van veel opvallende kleuren en de ander niet, Ik zelf zit er zo ongeveer tussen in.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?