Picture Moments April

Op deze speciale koninginnedag, waarop we een nieuwe koning hebben is het ook weer tijd voor het Picture Moments artikel van April.


Roze panterprint nail-art met de nieuwe maybelline color show lakjes

Geen echte tattoo hoor, ik hou het wel bij plaktattoo's.
Deze is van een setje die in de essence floral grunge collectie zat.

Jammie, suikerwafels!

Een erg mooi nude palette vind ik de absolute nude van catrice.
Mooie kleuren en een goede pigment.

Frisse lente kleuren in dit oogschaduw palette van essence.

Een tijdje terug werd in Rotterdam de marathon gehouden en vlogen er best veel helicopters over.

Een wel erg grote hommel op de veranda, dan zie je mij echt niet buiten.

Best wel een lekkere temperatuur voor de lente, alleen werd het hierna weer minder warm.

Aan sommige bomen komt alweer bloesem, ik vind dit er altijd erg mooi uitzien.

Een super fijn setje van Yves Rocher.
Deze hebben jullie ook al kunnen zien in mijn favorieten.

Lente nail-art.
Heel lichtblauw met roze stipjes.

Hier zitten er behoorlijk veel van, duiven.
Leuk van een afstand maar niet als ze alles vies maken op de veranda en je vervolgens alles weer schoon kan gaan maken, iew.



Bumperklevende duif ;)

Je ziet nu weer steeds meer beestjes, waaronder ook spinnen.
Bah.

Mini pizza met kaas en tomaat.

Als in de lente even de zon schijnt kan je erg mooie foto's maken.



Kleine bloempjes.



Bloesem en krokussen, echt een lente plaatje.

En nog meer duiven.

Laatst maakte ik een border nail-art.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van deze soort nail-art moet vinden.
Ik vind het niet mooi, maar ook niet echt lelijk.
Deze nail-art kwam ik tegen op internet en wilde ik wel eens namaken.
Maar toch is het niet echt een nail-art voor mij en haalde ik deze er ook met 2 dagen weer af.

Dit vind ik een erg mooie foto die ik maakte van een tak met bloesem.






Natuurlijk kan vandaag op koninginnedag de oranje tompoes niet ontbreken.



Mijn nail-art voor vandaag.
Vind deze erg leuk.
In plaats van glanzend koos ik voor een matte topcoat erover/

Mijn ooglook voor vandaag is natuurlijk oranje met de nederlandse vlag.

En om het af te maken een oranje hartjes ketting.
Hoe grappig oranje soesjes met oogjes en een kroontje.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?