Favorieten April




Vandaag weer eens een favoriete artikelen, de laatste keer was al 2 maanden terug.
Deze keer is het wat gevarieerder qua producten en ook zie je iets meer producten van hetzelfde merk terug komen.
Maar is het nog steeds gevarieerd.

Kijk mee naar mijn favorieten van April!

Deze nail polish remover is net nieuw bij Kruidvat en werkt erg fijn.
Verwijdert snel en makkelijk je nagellak en ruikt ook nog eens zoetig.

Het potje heeft zo'n soort sponsje met een gat in het midden waar je dan je vinger in moet doen.
Werkt echt heel fijn en kost ook nog maar eens rond de 2 euro.

Drie favorieten van Catrice.
De BB cream, deze dekt goed en maakt mijn huid mooi egaal.
De prime and fine eyeshadow base is een huidskleurige oogschaduwbasis in een potje.
Deze is ietwat plakkerig en hierdoor blijft je oogschaduw erg goed zitten en zie je ook heel goed de kleur ervan.
Ook de camouflage cream is erg fijn om kleine plekjes mee weg te werken en dekt net als de BB cream erg goed.

Deze lipproducten heb ik de afgelopen maand vaak gebruikt.
Twee Maybelline Super Stay 10h tint gloss.
De blijven de hele dag goed zitten en zijn mooi gepigmenteerd.
Ik heb de kleuren 160 Forever Fuchsia en 180 Lasting Pink.
De 1e is iets donkerder roze dan de 2e.
Erg fijne lipstain glosses.

De nivea Gloss wonder blam vond ik in een bakje met allemaal andere nivea producten bij de zeeman.
Een mooi zachtroze kleurtje die fijn aanvoelt en ook nog eens een mooie glans geeft.

De verzorgingsproducten van Yves Rocher van de Hydra vegetal lijn vind ik erg fijn en werken ook goed voor mijn huid.
Dit zijn de mini's want ik wilde eerst de tonic en de milk uitproberen voor ik deze in het groot ga kopen.
De gel cream heb ik ook in een potje.
Voelen erg fijn aan op mijn huid en maken deze zacht.
Ook werken ze erg goed bij een vochtarme huid en helpen ook onzuiverheden minder te laten worden.


Een favoriete bodybutter van het moment is deze mini van Etos met Guave en Macadamia.
Ruikt lekker zoet en past goed bij de lente.
Alleen mag het van mij best wel warmer worden.

Twee favoriete geuren van het moment, ook van Yves Rocher.
De groene flacon heeft de geur van groene thee, een heerlijk frisse geur.
De kleinere flacon bevat de geur van citrusvruchten, een van mijn all-time favoriete geuren.
Ruikt ook lekker fris.

Als laatste een scrub van Kruidvat Natures.
Dit is een zoutscrub met Lavendel.
Deze scrubt erg fijn en ruikt heerlijk naar lavendel.
Werkt ook nog eens ontspannend!
Ziet er erg fijn uit!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?