Picture moments Februari

Wat gaat de tijd toch snel.
Het is inmiddels al weer de laatste dag van Februari en daarom weer een picture moments!              



Leuke hartjes raamhanger.
Hier heb ik er 2 van voor mijn raam hangen.


Deze boeddha heb ik van mijn vader gekregen, je mag zelf namelijk geen boeddha kopen.
Waarom en hoe dit zit weet ik niet precies.
Vind deze erg mooi.

Pasta gemaakt.

Orchideen vindt ik erg mooie planten.
Ze hebben altijd erg mooie bloemen.



Erg mooie blush van essence maar jammer dat het een overspray is.



Bos bloemen die ik voor mijn moeder had gekocht.

Al is het nog winter van mij mag het zo lente/zomer worden.
Daarom alvast kiwi nail-art, lekker zomers!

En een bijpassende frisse ooglook.

Spullen die ik geshopt had, niet alles in een keer.
Maar als ik dan iets gekocht had legde ik het in deze bakjes met de bedoeling er nog een keer een shoplog over op te nemen.
Alleen kwam het er elke keer maar niet van en de stapel bleef maar groeien.
Nu heb ik het trouwens nog steeds niet gedaan en is er weer wat bijgekomen (2 haarbanden en een lakje)
Hoop dat ik binnenkort even wat tijd heb, want moet toch echt een keer gebeuren!

Mooie zonsopgang.
Ja ik ben inderdaad altijd redelijk vroeg wakker, meestal rond kwart over 7.
Soms half 8 en ook in het weekend zo vroeg.
Vind ik altijd fijner dan heel lang uitslapen.
Laatst kreeg ik van een merk een erg fijne body butter opgestuurd samen met een ook erg fijne scrub.
Binnenkort meer hierover!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?