Favorieten Februari

Vandaag mijn favorieten van de maand februari.
Deze keer niet in een filmpje maar in een gewoon artikel met foto's.


In deze favorieten iets minder favorieten producten dan de vorige keer, omdat het voor het grote deel toch hetzelfde is gebleven.
Toch heb ik een aantal nieuwe favorieten producten voor jullie op de foto gezet.

Als eerste 2 producten voor het gezicht.
De gezichtsreinigings melk & tonic van AH.
Deze werkt erg fijn en reinigt je huid goed en maakt deze ook zacht.
De laatste tijd gebruik ik steeds vaker de Olaz touch of foundation.
Ik ben normaal al wat bleker van huid, en in de winter al helemaal.
En laat deze van olaz nu net de perfecte kleur voor mij zijn voor in de winter.
Dit is een soort getinte dagcreme.
Drie lipproducten.
De eerste zagen jullie een tijdje terug ook al in een favorieten artikel, namelijk de l'oreal glam shine in pure chrome.
Een erg mooie lichte kleur met shimmers erin.
Echt een van mijn standaard favorieten, trouwens al een hele tijd.
Voor wat meer kleur en dan ook echt meer kleur heb ik de laatste tijd vaak de alcina balance lipgloss gebruikt.
Deze heeft een mooie en perfect dekkende bordeaux kleur.
Nog een all time favoriet is de hurraw lipbalm in orange.
Verzorgt je lippen erg goed en ruikt erg lekker naar sinaasappel.
Dan nog een aantal andere make-up producten
Een LE blush van Catrice met ombre effect.
Geeft een erg mooie kleur aan je wangen.
De catrice camouflage cream in 010 ivory.
Dekt erg goed en erg fijn en creamy, echt zeker een aanrader als je op zoek bent naar een camouflage cream.
Dan als laatste make-up product de essence 2in1 eyeliner pen.
De eyeliner pennen van essence zijn altijd erg fijn, goed zwart en blijven lang mooi zitten.
Deze heeft een dubbele kant, de ene voor dunne lijntjes en de dikkere stift kant voor dikkere lijntjes.

En als allerlaatste een geur.
Dit is so..? Superstar.
Een warme geur die erg fijn is voor in de winter.
Deze heb ik vaak gedragen de afgelopen tijd en is dus ook bijna op.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?