Picture moments December




Vandaag is het weer tijd voor de Picture moments van December.

En dit is ook het laatste artikel van 2012.
Kijk snel verder voor de foto's van deze maand.










Ik had dit jaar een nieuwe kerstboom en spullen voor erin gehad voor mijn verjaardag.
Zo zag mijn boom er dit jaar uit.

Kleine kerstboompje in de hal.

En natuurlijk is Wibi er ook weer van de partij!

Mooie rozen.

Ook viel er zelfs een beetje sneeuw, alleen bleef het niet liggen.





Gebakje van mijn oma's verjaardag.

Lekkere feestschotel salade.

Kersttak die we op de markt hadden gekocht en versierd.

Raamlichtjes in de huiskamer.



Dit zijn kwarteleieren.
Nou ja meer eitjes.

Zijn erg klein maar smaken best wel lekker.

Ook de feestsalade was erg lekker.

Hier kan je de donut knot zien.
In het begin wel oefenen hoe je deze goed en mooi gedaan krijgt maar als het eenmaal lukt ziet het erg mooi uit.

Leuk spel op facebook, farmville2

Zelfgemaakte e-card voor de kerst.

Mooi oogschaduwpalette voor smokey eyes.

Laatst heb ik ook weer eens mijn lay-out van mijn blog aangepast.
Ziet er mooi en strak uit.

Konijntje in farmville 2, erg schattig.

Close-up van de kerstboom van mijn opa en oma.

Stukje kersttaart.
Een van de cadeau's die ik kreeg was dit kussen om zelf te borduren, erg leuk.

Zoals ik in het begin al schreef is dit het laatste artikel voor 2012.
Gaat erg snel.
Ik wil jullie allemaal alvast een heel gelukkig nieuwjaar wensen en tot volgend jaar op mijn blog!
Of tot morgen, is maar net hoe je het bekijkt ;-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?