Mijn outfits voor 1e en 2e kerstdag.



Over 3 dagen is het kerst en voor de kerst zoek ik altijd een outfit bij elkaar.
Zo ook dit jaar weer.
Kijk snel verder als je benieuwd bent naar mijn outfits voor 1e & 2e kerstdag!






Outfit voor 1e kerstdag.
Ik heb gekozen voor een witte kanten blouse, en daaronder een mouwloos bordeaux shirtje met een kanten kraagje.
Zonder het shirtje eronder wordt het wel heel doorschijnend ;-)
Vind het zelf wel een netje oufit, en eronder draag ik een simpele zwarte broek.

Bij de outfit doe ik een parel ketting om, maar dit kan nog veranderen.
Net als de rest van de sieraden.

Outfit voor 2e kerstdag.
Mijn outfit voor 2e kerstdag is vrij simpel een creme kleurig shirt met lange mouw en kol en daarop een rood veste met korte mouw.
Vrij simpel, maar wel lekker warm.
Ik had als idee om deze ketting erbij te dragen, maar net als bij de vorige weet ik het nog niet zeker.
Vind de ketting eigenlijk een beetje te veel bling bling voor bij deze outfit.
Dus ik denk wel dat ik dit nog verander.

Allemaal alvast fijne kerstdagen gewenst!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?